شناسهٔ خبر: 99889 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حسینی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی ملت‌های مظلوم منطقه است

باقرحسینی43 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه چشم امید همه کشورها بخصوص ملت‌های مظلوم و ستمدیده مسلمان به ایران است، گفت: حضور پررنگ‌ مردم در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی هرچه بیشتر ملت‌های مظلوم منطقه خواهد شد.

به گزارش نماینده سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ‌ با اشاره به راهپیمایی روز قدس و لزوم حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: متاسفانه در چند سال اخیر یکسری حرکات تروریستی در منطقه شروع شده که این حرکت‌ها را به جوامع اسلامی منتسب می‌کنند، در حالی که ریشه و اساس آن صهیونیستی است. لذا برای اینکه وحدت، یکپارچگی و همراهی مسلمانان در دفاع از قدس شریف را نشان دهیم، ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی امسال بیشتر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر مسئله مذاکرات مطرح است و حضور مردم می‌تواند پشتوانه‌ای برای تیم مذاکره کننده در دفاع از حقوق ملت ایران باشد. بنابراین قطعا مردم ما اهمیت زمان و شرایط را درک می‌کنند که در این برهه از زمان به یک نمایش وحدت و همدلی نیاز داریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایش وحدت و همبستگی مسلمانان در مقابله با دشمنان اسلام بخصوص رژیم صهیونیستی ضروری است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران محور و مبنای موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان است و محرز است که چشم امید همه کشورها بخصوص ملت‌های مظلوم و ستمدیده مسلمان به ایران است. لذا اگر ملت ما در روز قدس همت بیشتری از خود نشان دهد و حضور پررنگ‌تری داشته باشد، سبب دلگرمی هرچه بیشتر ملت‌های مظلوم منطقه خواهد شد.

حسینی در پایان سخنان خود گفت: وظیفه ما به عنوان مسلمان این است که هرچه در توان داریم برای دفاع از مظلومین منطقه انجام دهیم و حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از آنهاست و در این برهه زمانی نیز ضرورت آن بیشتر می‌شود و در ایجاد امید در دل ملت‌های مظلوم منطقه تاثیر دارد.

نظر شما