شناسهٔ خبر: 99722 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

مجتبی شاکری با اشاره به اجرای طرح های گوناگون شهرداری ؛

از طرح های گوناگون شهرداری جز یک نام هیچ پیوستی به شورا ارائه نمی شود!/ طرح محله هرندی با بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی هنوز ابعاد ناپیدایی دارد

شاکری/2 شاکری تصریح کرد: امروزه با انواع و اقسام طرح های مختلف از سوی شهرداری مواجه هستیم؛ آسمان آبی و زمین پاک ، طرح محله هرندی، شب های شیدایی خط سفید، انضباط شهری، حامی،شب های شیدایی و... که متاسفانه جز نام این طرح ها هیچ پیوستی به اعضای شورا ارائه نمی شود.

به گزارش «نماینده» رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از طرح های گوناگون شهرداری جز یک نام هیچ پیوستی به شورا ارائه نمی شود. طرح هایی که در مناسبتهای مختلف از رسانه ها مطلع می شویم با چه توجیه و دورنمایی اجرا می شوند.

مجتبی شاکری در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورا در تذکری تصریح کرد: امروزه با انواع و اقسام طرح های مختلف از سوی شهرداری مواجه هستیم؛ آسمان آبی و زمین پاک ، طرح محله هرندی، شب های شیدایی  خط سفید، انضباط شهری، حامی،شب های شیدایی و... که متاسفانه جز نام این طرح ها هیچ پیوستی به اعضای شورا ارائه نمی شود.

وی ادامه داد: ابعاد این طرح ها بر ما پوشیده است و اینکه این قبیل اقدامات در راستای چه دور نما و مصوبه ای انجام می شود مشخص نیست. در دوران افول نمایندگیمان هنوز از پیوست های فرهنگی خبری نیست

شاکری اضافه کرد: طرح محله هرندی با بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی هنوز ابعاد ناپیدایی دارد.

نظر شما