شناسهٔ خبر: 99634 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

مجلس تا احقاق حق و رفع ظلم موضوع بورسیه‌ها را پیگیری خواهند کرد/ برخی رسانه‎ها از موضوع بورسیه‎ها استفاده ابزاری کردند

حدادعادل/2 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل ۹۰ در قضیه بورسیه‎ها فعال بوده اند و از این به بعد نیز موضوع را دنبال خواهند کرد تا منویات رهبر انقلاب به ثمر برسد.

به گزارش نماینده غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با سیاسی کردن مساله بورسیه‌ها، گفت: هرکس مطالب روزنامه ها را در یک سال نیم گذشته در خصوص بورسیه ها را دنبال و  تحلیل محتوی کند، بخوبی  متوجه می شود که  برخورد آنان با این موضوع  برخوردی از جنس سیاست بوده است.

وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که روزنامه ها در یک سال و نیم گذشته اصرار داشتند تا از موضوع بورسیه‏‌ها استفاده ابزاری کنند، بیان کرد: رهبر انقلاب  شب گذشته بیان فرمودند که این دسته از کارها حاشیه سازی برای دانشگاه‌ها است و دانشگاه‌ها را از کار اصلی خود که کار علمی و منطقی است دور میکند، اگر در کار بورسیه ها خلاف قانون اتفاق افتاده، باید طبق قانون تکلیف روشن شود اما این مسأله را نباید تا این حد سیاسی کرد و به رسانه ها موضوع را سوق داد.

حدادعادل تصریح کرد: نظر مجلس در خصوص مساله بورسیه ها از ابتدا با نظر مقام معظم رهبری یکسان بوده و از همان اول هم این موضوع را پیگیری کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل 90 در قضیه بورسیهها فعال بوده اند و از این به بعد نیز موضوع را دنبال خواهند کرد تا منویات رهبر انقلاب به ثمر برسد.

نظر شما