شناسهٔ خبر: 98905 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

توسعه و پیشرفت فارس هدف اصلی اصولگرایان است

جعفر قادری43 نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان مهم‌ترین هدف و اولویت اصولگرایان فارس است.

به گزارش نماینده جعفر قادری در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه اصولگرایان فارس هیچ‌گاه حمایت تام از کسی نداشتند تأکید کرد: آنچه برای اصولگرایان مورد اهمیت و توجه بوده و خواهد بود توسعه و موفقیت استان فارس است که برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد.

وی ادامه داد: همواره تذکر و حمایت در کنار هم بوده هرزمانیکه مدیری درست برنامه‌ریزی و حرکت کند موردتوجه و حمایت اصولگرایان است اما اگر درجایی شاهد کوتاهی بودیم انتقاد کرده‌ایم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قرار نیست از هرگونه حرکت اشتباه تنها برای خوشایند یک نفر حمایت کنیم زیرا اولویت اصولگرایان در فارس مشخص است.

قادری تصریح کرد: همواره طی چندین سال گذشته اصولگرایان استان اگر از مسئول و مدیری انتقاد کرده‌اند در کنار آن راهکار نیز ارائه داده که برخی به این راهکارها توجه و برخی دیگر نیز مسیر خود را ادامه داده‌اند.

وی بابیان اینکه حرکت اشتباه باید اصلاح شود، گفت: قرار نیست برنامه اشتباه را ببینیم و ساکت باشیم بلکه باید با ارائه راهکار آن را درست کنیم.

نماینده شیراز تأکید کرد: همدلی و اتحاد تنها روشی است که می‌تواند باعث موفقیت استان فارس شود زیرا باید از تمامی نگاه‌ها و تفکرات برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.

نظر شما