شناسهٔ خبر: 98729 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

۱۰۰ میلیارد تومان برای راههای منتهی به شمال تخصیص یافت

علی اکبر ناصری رئیس مجمع نمایندگان استانهای شمالی کشور در مجلس از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای راههای مواصلاتی منتهی به شمال خبر داد.

به گزارش نماینده حجت الاسلام علی اکبر ناصری در گفتگو با مهر، با اشاره به گردشگرپذیر بودن شمال ایران عنوان کرد: سلامت خطه شمال که محل تردد  هموطنان ایرانی و گردشگران خارجی است بایستی فراهم شود و این در حالی است که از لحاظ رفاهی، راههای مواصلاتی و امکانات عمرانی نیز نیازمند نگاه ملی است.

ناصری افزود: در این رابطه نشست هایی با آقای نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشتیم که مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راههای مواصلاتی منتهی به شمال و کنارگذر شهرها برای رفاه گردشگران تخصیص یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با آقای مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور نیز صحبت هایی شد و بر حفظ  سلامت سواحل شمالی ایران و استفاده درست از این موهبت خدادادی  تذکراتی داده شد تا با کسانی که به دنبال هنجار شکنی هستند و موجب اختلال در نظم و نظام فضای ارزشی جامعه می شوند به شکل های مختلف مقابله شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امحاء ۱۳۰۰کیلوگرم مواد مخدر در بابل مطرح کرد: دشمن با اهرم های مختلف به دنبال مقابله و مبارزه با نظام و هویت انقلابی و اسلامی ما است و به دنبال آن است تا با گسترش ناهنجاری ها اخلاق و ناامنی علیه نظام و هویت اسلامی و انقلابی ما مبارزه کند.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما همه ناهنجاری های اخلاقی، ناامنی های اجتماعی و مقوله مواد مخدر جنبه سیاسی دارد، یعنی اینکه دشمن به دنبال آن است تا از اهرم های مختلف از مفاسد اخلاقی گرفته تا جرایم مرتبط با مواد مخدر علیه نظام با هویت انقلابی و اسلامی ما مبارزه و مقابله کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نتانیاهو در کنگره آمریکا می گوید ما از طریق امواج ماهواره نسل جوان ایران را فاسد می کنیم و به دست آنها انقلاب اسلامی را می شکنیم و یا آمریکا  می گوید چادر را از سر زن و دختر ایرانی می کشیم تا انقلاب  اسلامی بشکنیم بیانگر آن است که دشمن می خواهد با رواج بی بندباری اخلاقی و گرایش به مصرف مواد و ...نسل جوان، کارآمد، توانمند، با غیرت را از ما بگیرد.

ناصری ادامه داد: دشمن می خواهد جوانان ما سرباز پیاده بی مزد و مواجب علیه انقلاب اسلامی باشند و امروز مواد مخدر یکی از اهرم های اهریمنی خطرناک خانمان سوزی است که دشمن بر توسعه  و رواج آن در بین نسل جوان ایران تاکید دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای نظامی و انتظامی و رئیس و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران تصریح کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر در استان مازندران بیانگر آن  است که متولیان امر مبارزه با مواد مخدر در استان مازندران پای کار بوده و مجددانه در این راه فعالیت می کنند.

ناصری، افزود: ما هم به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت آمادگی هرگونه همکاری را در این زمینه داریم.

نظر شما