شناسهٔ خبر: 98689 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعتراض انجمن روغن به عدم تصویب گرانی روغن

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: انجمن روغن معترض است که چرا با افزایش چندباره قیمت برخی از محصولات موافقت کرده ولی درخواست افزایش قیمت روغن را با همه استدلال های موجود نمی پذیرد.

به گزارش نماینده، محمد قبله در گفت‌وگو با تسنیم، با گلایه از عدم موافقت برای حداقل افزایش قیمت روغن اظهار داشت: انجمن بعد از ۲ سال تثبیت قیمت تقاضای افزایش قیمت خود را به مقامات سازمان حمایت ارسال کرده و علی رغم خرید تضمینی دانه روغنی همچنان باموافقت سازمان های مسئول روبرو می باشد اما این سازمان بنا به دلایلی حاضر به صدور افزایش قیمت برای واحدهای روغنی نیست.  

وی با بیان اینکه در طول ۳ ماه اخیر تمام مستندات و اطلاعات خود را برای افزایش منطقی قیمت روغن به سازمان ارسال کرده‌ایم، افزود: متاسفانه نمی‌دانیم این سازمان دیگر چه مستنداتی از ما می‌خواست تا با درخواست ما موافقت کند.  

دبیر انجمن صنایع روغن نباتی اضافه کرد: امروز افزایش ۱۰ درصدی قیمت لبنیات مصوب شده است، بنده به هیچ عنوان با این افزایش قیمت مخالف نیستم اما چرا بعد از ۲ سال تقاضای افزایش قیمت روغن مورد تایید مسئولین قرار نگرفته است.  

قبله تصریح کرد: انجمن اعتراض خود را به عدم موافقت سازمان حمایت در افزایش ۵ درصدی قیمت روغن به مسئولان مربوطه ارسال خواهد کرد و خواستار توضیح مسئولین است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۷ ۱۶:۳۳ 0 0

    تو را خدا در ماه مبارک رمضان که همه میهمان خدا هستند ارزاق عمومی را گران می کنند این ها مسلمانند خدا برکت را از وجودشان محو و نابود کند انشائلله این ها مسلمانند یا متظاهرند عده ای از خدا بی خبر که نه شرف دارند و نه وجدان در ماه مخصوص خدا گرانی را بر مردم تحمیل و متاسفانه دولت هم فقط توجیه گر گرانی هاست 
                                

نظر شما