شناسهٔ خبر: 97844 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اسناد منتشر شده درباره مهاجرانی نشان‌دهنده فساد مالی فتنه‌گران است

محمدصالح جوکار431 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اسناد منتشر شده درباره مهاجرانی نشان‌دهنده فساد مالی فتنه‌گران است، گفت: وقتی بیگانگان به اشخاصی که فساد سیاسی دارند، کمک می‌کنند به این دلیل است که از این افراد به عنوان جاسوس استفاده کنند.

به گزارش نماینده محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتشار اسناد ویکی لیکس درخصوص تأمین هزینه تحصیل پسر عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت دوم‌ خرداد توسط سفارت عربستان سعودی اظهار داشت: با توجه به اینکه عربستان سعودی این موضوع را تکذیب نکرد، نشان می‌دهد که صحت و سقم آن را تایید کردند و این موضوع واقعا جای تاسف دارد.

وی با اشاره به پیوستگی سه موضوع فتنه، فساد و ارتباط با بیگانه تصریح کرد: موردی که بیان کردند در رابطه با دریافت وجوه از دولت آل سعود توسط یک مسئولی که قبلا در ایران مسئولیت داشته واقعا جای تاسف دارد و نشان می‌دهد که این افراد علاوه بر فساد سیاسی و سابقه نقش داشتن در فتنه ۸۸، فساد مالی هم دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این اسناد نشان‌دهنده فساد مالی فتنه‌گران است، گفت: این مسائل نشان می‌دهد که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کسانی هستند که از هر جهت به دنبال فساد هستند و در قرآن نیز آیات متعددی در باره این افراد آمده است. همچنین نکته‌ای که در مورد این فرد فراری گفته شد، نشان می‌دهد که اینها واقعا به دنبال تامین منافع خود هستند و اینکه این منافع از کجا تامین می‌شوند و اینکه حتی توسط دولت آل سعود باشد، برای‌شان هیچ مشکلی ندارد.

جوکار در پایان سخنان خود تاکید کرد: وقتی بیگانگان چنین کمک‌هایی را به این‌گونه اشخاص که فساد سیاسی دارند، می‌کنند به این دلیل است که از این افراد به عنوان جاسوس استفاده کنند تا اطلاعات خود را در اختیار سرویس‌های جاسوسی بیگانه قرار دهند و به نوعی این افراد به عنوان مزدور مورد سوءاستفاده بیگانگان قرار می‌گیرند.

نظر شما