شناسهٔ خبر: 97712 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

دهها تروریست داعشی در دمشق به هلاکت رسیدند

داعش نیروهای زمینی و هوایی ارتش سوریه در حملات مختلف در دیرالزور ، قنیطره و حومه دمشق دهها تروریست داعش و جبهه النصره را به هلاکت رساندند.

به گزارش نماینده به نقل از صداوسیما، نیروهای ارتش سوریه دهها تروریست جبهه النصره را در درگیری در منطقه خان الشیخ در حومه دمشق به هلاکت رساندند.  

این منابع افزودند جنگنده های ارتش سوریه مواضع سازمانهای تروریستی را در مناطق مسحره، جباتا و الخشب در حومه شمال غربی قنیطره بمباران کردند که کشته شدن شماری از تروریستهای سازمان جبهه النصره را به دنبال داشت.  

این منابع اضافه کردند نیروی هوایی ارتش سوریه دهها خودرو نظامی تروریستهای داعش را در اطراف میدان جزل و منوخ و اطراف تدمر و حومه حمص هدف قرار دادند  و شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه حملات هوایی را به روستای الموحسن در جنوب شرقی شهر دیرالزور انجام دادند و خسارتهای سنگین جانی و تجهیزاتی به سازمان تروریستی داعش وارد کردند.

ورود هشت هزار تروریست از مرزهای ترکیه و اردن به  سوریه

نماینده سوریه در سازمان ملل گفت: تاکنون هشت هزار تروریست از مرزهای ترکیه و اردن وارد سوریه شده اند.

بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد از ورود هشت هزار تروریست مسلح به خاک سوریه از طریق مرزهای مشترک این کشور با ترکیه و اردن خبر داد.

الجعفری همچنین گفت: ارتش موسوم به جیش الفتح و جیش الیرموک که تحت فرماندهی جبهه النصره هستند به وسیله رژیم صهیونیستی، اردن و آمریکا آموزش می بینند.

نماینده سوریه در سازمان ملل ضمن هشدار درباره جنگ رسانه ها علیه نظام سوریه تاکید کرد: قرائت درستی درباره آنچه در سوریه جریان دارد مشاهده نمی شود بلکه آنچه دیده می شود گمراه کردن افکار عمومی جهان و کشورهای عربی است.

نظر شما