شناسهٔ خبر: 97680 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون مشترک قضایی و فرهنگی انتخاب شدند+ اسامی

کمیسیون قضایی43 سخنگوی کمیسیون قضایی در خصوص جلسه امروز کمیسیون گفت:کمیسیون مشترک قضایی و فرهنگی برای بررسی و تصویب طرح عفاف و حجاب تشکیل و هیئت رئیسه این کمیسیون مشخص شد.

به گزارش نماینده محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز مواد باقی‌مانده از لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با حمایت‌های مالی از گروه‌های تروریستی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و کار تصویب با آن در کمیسیون به پایان رسید.

وی در ادامه گفت: پیام کلی مواد مصوب در جلسه امروز کمیسیون در ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی بود که به حمایت از فعالیت‌های گروه‌های تروریستی می‌پردازند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: کمیسیون مشترک قضایی و فرهنگی نیز برای بررسی و تصویب طرح عفاف و حجاب تشکیل و هیئت رئیسه این کمیسیون مشخص شد.

اسفنانی در پایان گفت: حجت‌الاسلام احمد سالک به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک و اینجانب و لاله افتخاری به‌عنوان نواب انتخاب شدیم و حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر به‌عنوان سخنگو، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری و حمیدرضا طباطبایی به‌عنوان دبیران کمیسیون مشترک برگزیده شدند.

نظر شما