شناسهٔ خبر: 97629 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

انتظار روحانی از مجلس: تغییری در وزارت آموزش و پرورش صورت نگیرد

لاریجانی و روحانی رئیس‌جمهور درباره استیضاح فانی گفت: سوال و استیضاح حق نمایندگان است البته از مجلس انتظار داریم کمک کند تغییری در آموزش و پرورش صورت نگیرد.

به گزارش نماینده قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره جزئیات اظهارات امروز رئیس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس گفت: حجت الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان اظهارداشت، ما به وعده‌هایی که به ملت و مجلس دادیم عمل کرده‌ایم.

وی افزود: گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد ما در سال ۹۳ به رشد ۳ درصدی رسیدیم اما در سال ۹۴ کار مشکل‌تر خواهد بود و در ادامه راه نیازمند کمک هستیم.

وی افزود: مذاکرات سختی در پیش است و در چارچوب شورای عالی امنیت ملی و آنچه مقام معظم رهبری تعیین کردند در حال انجام است و از مجلس انتظار داریم ما را در این راستا کمک کند.

روحانی درباره استیضاح فانی نیز گفت: سوال و استیضاح حق نمایندگان است البته از مجلس انتظار داریم کمک کند تغییری در آموزش و پرورش صورت نگیرد.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۲۲:۴۱معلم 0 2

    با سلام لطفا برای فرهنگیان فکری و برنامه ای حساب شده انجام دهید مانند همان 1در صد مالیات یا افزایش پایه حقوقی انها ایا کارمند اداره اب یابرق خودشان تولید کننده اند که ان همه حمایت میشوند مارا حمایت کنید خواستار توجه وحمایت دولت ومجلس هستیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۰۱:۱۹سیدغریب 0 2

    آقای روحانی اگر راست میگویند  مثل من بازنشسته آموزش و پرورش که معلم  ابتدایی هستم  با حقوق جدید یکملیون و جهارصد تومان  زندگی کند و می دانم با خواندن این مطلب. نیشخند.  میزند.   بگذریم. این نوشته فقط واسه دلخوشکنک  بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۰۱:۴۲ 0 2

    استیضاح حق مسلم نمایندگان مجلس و مطالبه فرهنگیان هست   .آقای روحانی بهتره به  شعارهای انتخاباتی اش جامه عمل بپوشاند .
                                

نظر شما