شناسهٔ خبر: 97550 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اقدامات تکفیری‌ها در منطقه توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی است

بروجردی43 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدامات گروه‌های تروریستی تکفیری، توطئه طراحی شده دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف امت اسلامی و فراموشی جنایات صهیونیست‌هاست.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه قرآن، پرهیزگاری و رستگاری به جنابعالی و همکاران محترم‌تان ابراز دارم.

امیدوارم برکات، معارف و فضائل بی‌کران این ماه عظیم الشان روح صمیمیت، برادری و دوستی را میان امت اسلامی تقویت کرده و تیرگی‌ها و مشکلات کنونی در جهان اسلام را برطرف نماید.

معتقدم امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام، همدلی و همبستگی نیاز دارد. تلاش‌‌های کنونی دشمنان اسلام برای ایجاد درگیری مذهبی در جهان اسلام تنها با تکیه بر ایمان اسلامی و عمل به دستورات صریح قرآن کریم و پیامبر بزرگ اسلام مبنی بر دوری از تفرقه و اختلاف ناکام خواهد ماند.

بی‌تردید اقدامات گروه‌های تروریستی - تکفیری برای ایجاد درگیری مذهبی در جهان اسلام مانند آنچه در عراق، سوریه، یمن و لیبی می‌گذرد، توطئه طراحی شده دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تضعیف امت اسلامی و به فراموشی سپردن جنایات رژیم صهیونیستی است.

مجلس شورای اسلامی انجام یک گفتمان اصولی میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی، در راستای بررسی مشکلات جاری جهان اسلام و تحکیم وحدت و انسجام میان امت اسلامی را مفید و ضروری می‌داند و در این جهت آماده هرگونه همکاری می‌باشد.

بهروزی، سعادت و سربلندی روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خوارستارم.

علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  

نظر شما