شناسهٔ خبر: 97372 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تأخیر روس‌ها در تحویل سامانه موشکی ۳۰۰ S قابل قبول نیست

احمد وحیدی عضو شورای راهبردی روابط خارجی گفت: تأخیر و تعلل روس‌ها در تحویل سامانه موشکی ۳۰۰ S قابل قبول نیست و آن‌ها باید هرچه سریعتر این سامانه را به ایران تحویل دهند، زیرا در این‌باره تعهد دارند.

به گزارش نماینده سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تأخیر و تعلل روس‌ها در تحویل سامانه موشکی اس ۳۰۰ به هیچ وجه منطقی نیست و آن‌ها هرچه سریعتر باید این سامانه را به ایران تحویل دهند، زیرا در این‌باره تعهد دارند.  

وی افزود: به هیچ وجه موافق تفکیک تحریم‌ها به هسته‌ای و غیرهسته‌ای نیستیم و همه تحریم‌ها چه هسته‌ای و غیر هسته‌ای باید به صورت یکجا برداشته شوند.

سردار وحیدی تصریح کرد: البته تأثیر این تحریم‌ها در اقتصاد ملی و روحیه مردم ایران اسلامی که داعیه وضع‌ کنندگان و اجرا کنندگان آن‌ها بود، خوابی بیش نیست؛ این تحریم‌ها هیچ اثر و خلل در نظم ملی مردم ما نداشته و ندارد.

وزیر سابق دفاع درباره تشکیلات "یکتا" خاطرنشان کرد: هیچ ارتباط شخصی یا سازمانی با تشکیلات یکتا ندارم؛ اما شنیده‌ام که از انسان‌های مؤمن و مخلص که اغلب آن‌ها در دولت‌های نهم و دهم فعالیت داشته‌اند تشکیل شده است و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر شما