شناسهٔ خبر: 97342 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کتاب روزنامه نگاری سیاسی آسیا و اقیانوسیه منتشر شد

مجموعه مقالات روزنامه نگاری سیاسی اسیا و اقیانوسیه با تمرکز بر روزنامه نگاری زیست محیطی و تهدیدی رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران زن در پاکستان و فیلیپین به قلم کریپین ماسلوگ منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش نماینده به نقل از پاسفیک، کتاب روزنامه نگاری سیاسی آسیا-اقیانوسیه به قلم محقق ارتباط جمعی دکتر کریپین ماسلوگ منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گفته پروفسور دیوید روبی ویراستار ارشد این اثر، کتاب روزنامه نگاری سیاسی اسیا-اقیانوسیه مجموعه‌ای از مقالات و گزارش‌هایی است که بخشی از آن به صورت مختصر در نوامبر گذشته در کنفررانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری سیاسی اسیا و اقیانوسیه در اوکلند برگزار و به حاضرین در این همایش بین‌المللی که با حضور اصحاب رسانه از اسیا و اقیانوسیه برگزار شده بود ارائه شد.

وی اضافه می‌کند: کتاب روزنامه نگاری سیاسی اسیا- اقیانوسیه فصل‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که از میان آنها می‌توان به مفصل‌ترین بخش آن جامعه مخفی و  قوانین حاکم بر آن در استرالیا نام برد. علاوه بر این روزنامه نگاری زیست محیطی در اقیانوس آرام؛ تهدید رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در پاکستان؛ عدم امنییت روزنامه نگاران و سردبیران زن در فیلیپین و ۵ مقاله درباره هویت ملی و انتخابات فیجی  از دیگر مقالاتی هستند در این اثر جای دارد که هر کدام با شفاف سازی و بر اساس تحقیقات و پژوهش‌های  دکتر کریپین ماسلوگ محقق فیلیپینی تکمیل و منتشر شده است.

همزمان با رونمایی از این اثر از دو کتاب دیگر این نویسنده و محقق، ارتباطات فیلیپین در عصر  دیجیتال و کتاب ارتباطات کلاسیک که به تازگی بازنشر شده اند به عنوان برترین آثار منتشر شده در حوزه ارتباطات به قلم ماسلوگ نام برده شد.

این اثر همزمان با بیستمین سال فعالیت  مرکز ارتباطات رسانه آسیا و اقیانوسیه در دانشگاه اوکلند و با همکاری این مرکز آماده انتشار شده است.

نظر شما