شناسهٔ خبر: 97238 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نقوی حسینی:

ثروت صهیونیستها رییس جمهور را در آمریکا تعیین می‌کند

سیدحسین نقوی حسینی431 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ۷۰ درصد آمریکا دردست صهیونیست هاست، گفت: ثروت صهیونیستها رییس جمهور را در آمریکا تعیین می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی سید حسین نقوی حسینی درباره نقش لابی صهیونیستها در آمریکا، خاطر نشان کرد: بررسی‌های میدانی ازوضعیت حکومت داری آمریکا این موضوع را به ذهن می‌رساند که آمریکایی‌ها تنها از نام حقوق بشر برای لشکرکشی به کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

 نماینده مردم ورامین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برخی از کشورها را به بهانه حمایت  از حقوق بشرتهدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: ظالمانه ترین رفتارهای ضد حقوق بشری در آمریکا انجام می‌شود زیرا  کشتارهای پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان دردادگاه های بدون رویکرد عدالت محوری برگزارمی‌شود.

وی ادامه داد: ظالمانه ترین اقدامات  طبقاتی درکشوری همچون آمریکا بسیارمشهود است و از همین رو تنها  با  بررسی وضعیت شاخصهای اقتصادی کشور آمریکا در حیطه داخلی متوجه می‌شویم تنها گروه اقلیتی در آمریکا در رفاه هستند.

نقوی حسینی افزود: آزادی  بیان در آمریکا اغراق آمیز است زیرا با افرادی که مخالف دولت هستند با شدیدترین مجازاتها در آمریکا برخورد می‌شود.

 عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه لابی‌های صهیونیست در کنگره آمریکا تصمیم گیرنده در حیطه داخلی و خارجی  این کشور هستند، یاد آورشد: دخالت صهیونیست‌ها در چرخش سیاستهای سران آمریکایی  در مذاکرات  هسته‌ای مشهود است.

نظر شما