شناسهٔ خبر: 97173 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

خبر ۲ روز قبل تائید شد؛

محمود گلزاری"معاون وزارت ورزش و جوانان" استعفا داد+متن استعفا

محمود گلزاری وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با استعفای محمود گلزاری از سمت معاونت ساماندهی امور جوانان موافقت کرد.

به گزارش نماینده، گلزاری روز گذشته استعفای خود را به دفتر وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد که امروز با آن موافقت شد.

محمدرضا رستمی تا ساعاتی دیگر از سوی وزیر ورزش به عنوان جایگزین گلزاری معرفی خواهد شد.

گفته می­شود گلزاری با توجه به حضور موثر در شورای فرهنگ عمومی کشور و گسنردگی موضوع خانواده و جوانان در وزارت ارشاد مشغول فعالیت خواهد شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که با توجه به فراگیری موضوع مشاوره، خانواده و سلامت روان در وزارت بهداشت وی به آن وزارتخانه  برود.

متن کامل استعفای دکتر محمود گلزاری خطاب به وزیر ورزش و جوانان بدین شرح است:

جناب آقای دکتر گودرزی

مقام عالی وزارت

با سلام  و احترام، به عرض می‌رساند: همان‌گونه که مستحضرید متاسفانه ساختار حوزه جوانان- بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی- از جهات بودجه، امکانات، نیروی انسانی و اختیار مدیریتی به طور محسوسی ضعیف گشته و به حاشیه دولت و وزارت ورزش و جوانان رانده شده است.

با همه این‌ها، اینجانب - به گواهی اسناد ثبت شده- در مدت تصدی مسئولیت، با استمداد از الطاف بی‌کران خداوند و به پشتوانه تلاش همکاران مخلص و نیز همراهی بسیاری از معاونان دستگاه‌های عضو شورای عالی جوانان، موفق به انجام خدماتی شدم که گزارش بخشی از آنها در رسانه‌های عمومی بیان و درج شده است و تفضیل آنها انشاء‌الله بزودی تقدیم شما و دولت خواهد شد.

با کمال تعجب و تاسف در دومین سال استقرار دولت، مشکلات کلان بودجه‌ای، سازمانی و حمایتی حوزه جوانان به حدی افزایش یافته که امکان ادامه خدمت را برای اینجانب دشوار ساخته است!

از این رو، ضمن قدردانی از تمامی مدیران و کارمندان محترم و بی ادعای مرکز و استان­ها، استعفای خود را از سمت معاونت ساماندهی امورجوانان تقدیم می‌دارم و از خداوند منان خواستارم به جنابعالی توفیق دهد تا با انتخاب فردی همسو با دیدگاه‌های خودتان، در عرصه خدمت به جوانان پاکدل کشور، حضوری موثر داشته باشید.    

منبع: ایلنا                                                                     

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۹ 1 0

    این آقا از دوستان نزدیک خاتمی بود که به اصرار خاتمی در دوران سرپرستی صالحی امیری به وزارتخانه آمد و بعد به وزیر تحمیل شد. ایشان شاید یه نظریه پرداز خوبی باشند ولی اصلا مدیریت کارآمد در مدت تصدی اش نداشته و حتی یک مورد فعالیت موثر و مفید برای جوانان نداشته.
    البته برگزاری چندین همایش گران قیمت و بدون نتیجه از قبیل جشن بخشش با هزینه 620 میلیونیکه هیچ ربطی هم به جواان نداشت از جمله مهمترین اقدامات آقای معاون است.
                                

نظر شما