شناسهٔ خبر: 97140 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش معاون روحانی به تصویب طرح هسته‌ای مجلس

انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درواکنش به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای گفت:در این خصوص نیازی به قانون نبود و ممکن است تبدیل شدن برخی مسائل به قانون موجب محدودیت‌هایی برای تیم هسته‌ای شود.

به گزارش نماینده مجید انصاری در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سئوال که امروز کلیات طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای امروز در مجلس تصویب شد، نظر دولت در مورد این طرح چیست؟ گفت: نظر دولت در خصوص موضوع هسته‌ای بارها اعلام شده است.

وی افزود: دولت در میانه راه مذاکرات است و در حساس‌ترین مرحله مذاکرات قرار دارد و از ابتدا تاکنون نیز همه خطوط قرمزی که نظام داشته است را رعایت کرده و به نظر می‌رسد نیازی به قانون در این خصوص نیست.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: تیم هسته‌ای، مذاکرات خود را انجام می‌دهد و ممکن است تبدیل شدن برخی مسائل به قانون موجب محدودیت‌هایی برای تیم هسته‌ای و ابتکار عمل آنان به وجود بیاورد؛ لذا نظر وزارت خارجه در این خصوص رسماً به مجلس منعکس می‌شود.

انصاری با بیان اینکه ما دغدغه و حساسیت نمایندگان را در خصوص پرونده هسته‌ای می‌ستاییم، گفت: ما همچنین از حمایت‌های مکرر رئیس مجلس و نمایندگان محترم، از مذاکره‌کننده‌‌های هسته‌ای تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در رابطه با این موضوع نیز با اعمال نظر دولت و وزارت خارجه به گونه‌ای عمل شود که تیم مذاکره کننده‌ با مشکلی برای تامین حقوق اساسی و لغو تحریم‌های ظالمانه مواجه نشود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۱روح اله زارعی 0 0

    به نام خدا
    با سلام
    
    ایشان گفتند:"ممکن است تبدیل شدن برخی مسائل به قانون موجب محدودیت‌هایی برای تیم هسته‌ای و ابتکار عمل آنان به وجود بیاورد؛ "
    
    در جواب باید گفت نمایندگان در طرح خود، عبور از خطوط قرمز رو ممنوع کردند، نه چیزی اضافه تر. پس اگر شما نگران محدودیت برای تیم هسته ای هستید، خدای نکرده این شک و تردید پیش می آید که نکند برای مصلحتی خاص، قصد رد شدن از خطوط قرمز را دارید؟!!!!
                                

نظر شما