شناسهٔ خبر: 97104 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مصباحی مقدم در نشست خبری:

همه اضلاع اصولگرایی بر وحدت تاکید دارند/تلاش برای لیست واحد

مصباحی مقدم/2 سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اینکه نشانه‌ها حکایت از دستیابی اصولگرایان به فهرست واحد دارد، اظهار داشت: در این زمینه مکانیزم‌هایی برای تعیین فهرست و داوری معین شده است.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره جلسه روز گذشته این تشکل گفت: ابتدا آیت‌الله موحدی کرمانی ابراز تمایل کرد که در غیاب وی حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی جلسات جامعه روحانیت را اداره کند.

وی افزود: شب گذشته پس از اینکه آیت‌الله موحدی کرمانی این موضوع را رسما اعلام کرد از اعضا نظرخواهی شد و حجت‌الاسلام تقوی با رای اکثریت به عنوان قائم‌مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز انتخاب شد.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم درباره فعالیت تشکل متبوع خود برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: محور فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز دنبال کردن وحدت اصولگرایان و ارائه فهرست واحد بوده و تاکنون جلسات متعددی با گروه‌های اصولگرا به صورت ضلع به ضلع و اخیرا نیز جلسات مشترکی با همه اضلاع اصولگرایی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه نشانه‌ها حکایت از دستیابی اصولگرایان به فهرست واحد دارد، اظهار داشت: در این زمینه مکانیزم‌هایی برای تعیین فهرست و داوری معین شده است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز شرایط جاری را متفاوت از انتخابات دولت قبلی مجلس و نیز انتخابات سال ۹۲ ریاست جمهوری خواند و گفت: ایده همه تشکل‌های اصولگرا از جمله جبهه پایداری تاکید بر وحدت است.

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در پاسخ به سؤالی درباره موضع جامعه روحانیت مبارز در قبال طرح استانی شدن انتخابات بیان داشت: اگر این طرح به تصویب برسد کمک بزرگی برای کار جمعی خواهد بود اما هیچ تغییری در جهت‌گیری جامعه روحانیت مبارز در قبال انتخابات مجلس نخواهد داشت.

 

منبع: فارس

نظر شما