شناسهٔ خبر: 96639 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

صهیونیست ها بدن یک فلسطینی را نصف کردند!+تصاویر(۱۸+)

شهادت جوان فلسطینی یک جوان آزاده فلسطینی صبح امروز به طرز دلخراشی در رام الله به شهادت رسید.

به گزارش نماینده به نقل از ابنا، یک شهروند فلسطینی صبح امروز یکشنبه در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در روستای کفر مالک واقع در رام الله مرکز کرانه باختری به شهادت رسید.

منابع آگاه در وزارت بهداشت فلسطین اعلام کردند که «عبدالله ایاد غنایم» ۲۱ ساله در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و جسد وی بیمارستان فلسطین انتقال داده شد.

شاهدان عینی گزارش دادند که این جوان فلسطینی برای در امان ماندن از گلوله باران نظامیان صهیونیستی در پشت یک دیوار پناه گرفته بود، اما گشتی‌های ارتش صهیونیستی با فشار آوردن بر این دیوار باعث ریزش و آوار شدن آن بر سر عبدالله شدند و یکی از گشتی‌ها هم بر روی دیوار واژگون شد.

نظامیان صهیونیستی با وجود مشاهده جراحت‌های شدید این جوان فلسطینی بیش از ۲ ساعت مانع از حضور آمبولانس‌ها در محل حادثه شدند و وی در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید.

شاهدان عینی تاکید کردند که وقتی تیم‌های امداد و نجات عبدالله غنایم را از زیر دیوار خارج کردند، بدن وی نصف شده بود. شهید غنایم از آزادگان فلسطینی بود که یک ماه قبل و پس از تحمل یک سال و نیم حبس از زندان‌های صهیونیستی خارج شده بود.

سخنگوی ارتش اسرائیل در این خصوص گفت یک فلسطینی پس از پرتاب شیئی ‌‌آتش‌زا به سوی یک دستگاه جیپ ارتش، به علت واژگون شدن این جیپ بر رویش کشته شد.

شهادت جوان فلسطینی

شهادت جوان فلسطینی

شهادت جوان فلسطینی

شهادت جوان فلسطینی

شهادت جوان فلسطینی

نظر شما