شناسهٔ خبر: 96590 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

غفوری فرد:

گره زدن تمام مشکلات به تحریم خطرناک است/وعده های دولت محقق نشده

غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه : وعده هایی که دولت داده است هنوز تحقق پیدا نکرده و به هر حال هنوز تورم دورقمی را در کشور شاهد هستیم و همچنان بیکاری حل نشده است.

به گزارش نماینده حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سه بعد عملکرد خوبی داشته است، گفت: در بعد اول باید به سیاست خارجی اشاره کرد که دولت توانسته است تنش زدایی خوبی را به انجام برساند و وجهه نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک چهره منطقی و قابل مذاکره ارائه کند.

وی افزود: در بعد داخلی نیز رابطه دولت با قوه مقننه و قوه قضائیه بهبود پیدا کرده و تنش های کمتری بین دولت و مجلس و قوه قضائیه رخ داده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه در این دولت شاهد آرامش بیشتری در کل جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی باید به این مسئله توجه کنیم که تورم کاهش پیدا کرده،  اما بحث رکود هنوز جای تامل دارد و نمی دانیم اکنون چه میزان رکود در جامعه وجود دارد.

غفوری فرد اظهار داشت: باید گفت وعده هایی که دولت داده است هنوز تحقق پیدا نکرده و به هر حال هنوز تورم دورقمی را در کشور شاهد هستیم و همچنان بیکاری حل نشده است و بسیاری از اقتصاددانان این مسئله را تایید می کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را صرف مذاکره با ۱+۵ کرده است و این می تواند مسائل داخلی را با مشکل مواجه کند و اینکه تمام مشکلات کشور را به تحریم گره بزنیم، خطرناک بوده و تحریم ها از ابتدای انقلاب وجود داشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه امکان دارد مذاکرات ۱+۵ هیچ گاه به نتیجه نرسد، گفت: امکان دارد کشورهای غربی فکر کنند که با تحریم های بیشتر می توانند ما را با مشکل مواجه کنند و مسئله بعدی اینکه حتی اگر سد تحریم ها برداشته است معلوم نیست ما بتوانیم تمام مشکلات را حل کنیم.

نظر شما