شناسهٔ خبر: 96556 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

غضنفرآبادی:

قوه قضائیه علیرغم فشارها به وظیفه‌اش در پرونده مهدی هاشمی عمل کرد

غضنفرابادی43 عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه در پرونده مهدی هاشمی علی‌رغم فشارها به وظیفه خود عمل کرد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی و رسیدگی به اتهامات بقایی از سوی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه در ارتباط با پرونده مهدی هاشمی علی‌رغم فشارهای وارده به وظیفه خود عمل کرد؛ در ارتباط با پرونده بقایی نیز امیدوارم موضوع با شفافیت مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: مردم از قوه قضائیه انتظار دارند تا به اتهامات افراد بدون توجه به موقعیت و انتصاب آنان به افراد مطرح و بزرگ رسیدگی کرده و حکم صادر کنند؛ ملاک باید در رسیدگی به پرونده‌های افراد میزان جرم ارتکابی توسط آنها باشد و باید عدالت در مورد همه افراد رعایت شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: کار قوه قضائیه حساس و قابل توجه است و به نظر من تا به امروز دستگاه قضایی در زمان ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی با توجه به اینکه پرونده‌های مهمی در دستور کار بوده با قاطعیت همراه بوده است.

غضنفرآبادی همچنین خاطرنشان کرد: هر فردی که مرتکب جرمی می‌شود اعم از کوچک و بزرگ سعی دارد تا بار گناه خود را به دوش دستگاه قضایی بیندازد و می‌گوید که من بی‌گناه بودم و من را قوه قضائیه محکوم کرد.

نظر شما