شناسهٔ خبر: 96302 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بررسی مهمترین مشکلات روستای جلال آباد

ابوالفضل ابوترابی ابوترابی نیز دراین جلسه با تشکر از تلاش های بسیار خوب صورت گرفته در مسیر آبادانی این روستای شاخص حوزه انتخابیه، وعده داد در بودجه سال جاری علیرغم تمامی مشکلات موجود در مسیر تحقق آن، مبالغی به منظور بر طرف شدن معضلات مذکور اختصاص پیدا کند.

به گزارش نماینده ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم درمجلس طی نشستی با دهیار و اعضای شورای جلال آباد ضمن آشنایی با مهمترین مشکلات نزدیک ترین روستای شهرستان به مرکز، از چندین طرح عمرانی و فرهنگی در حال ساخت این روستا نیز بازدید کرد.

در نشستی که ابتدای این برنامه را به خود اختصاص داد، صفری دهیار چندین ساله روستا با تشریح مهمترین مشکلات روستا در زمینه هایی مانند فضاهای آموزشی، امکانات ورزشی، مشکلات بهداشتی، ورود سربار جمعیتی نجف آباد به این روستا، برخی تفاوت های فرهنگی مشکل ساز در بین ساکنین جدید این روستا و کمبود منابع مالی به منظور تکمیل ساختمان مجموعه فرهنگی و کتابخانه در حال ساخت جلال آباد پرداخت.

بازدید از درمانگاه در حال ساخت که با صرف نزدیک به پنجاه میلیون تومان بیش از سی درصد پیشرفت فیزیکی داشته،پاسخ به سوالات برخی شهروندان در مسیر تردد در سطح روستا و بازدید از آخرین مراحل ساخت مجموعه فرهنگی و کتابخانه روستا در کنار برخی دیگر نقاط جلال آباد سایر برنامه های این روز ابوترابی را تشکیل میداد.

نظر شما