شناسهٔ خبر: 96294 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

مردم سنندج فقط ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر آب آشامیدنی دارند

احسن علوی43 رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که سامانه انتقال آب سد آزاد به سد قشلاق به زودی افتتاح نشود سنندجی ها تا ۱۵ روز دیگر آب آشامیدنی دارند.

به گزارش نماینده سید احسن علوی صبح امروز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور معاون پارلمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سالن پیامبر اعظم تشکیل شد، گفت: بقای مدیران باکفایت به بارآوری و رشد نظام مدیریت کشور کمک شایانی می کند.

وی با بیان اینکه نخستین شرط برای انتخاب یک مسئول داشتن صلاحیت لازم برای تصدی پست است، عنوان کرد: معیار مقبول مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران هم ارزش های ماهوی و هم قابلیت های فنی و تخصصی است.

وی اظهار داشت: کسانی که در کشور ما می خواهند به ثبات مدیریت برسند باید اصول مذکور را رعایت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر مجرب و دلسوز می تواند مترجمان نظام متقن مدیریت اسلامی باشند، ادامه داد: یک وزیر و استاندارخوب فردی است که مدیران مجرب را پاس داشته و آنها را درپستشان نگاه دارد.

علوی مدیریت را فراگردی اجتماعی خواند و بیان کرد: مدیرانی موفق اند که این فراگرد اجتماعی را تجربه و ارتباط مطلوبی هم با کارکنان مجموعه خود برقرار کنند چراکه با رعایت این مسائل است که  ثبات شغلی در دستگاه ها ایجاد خواهد شد.

وی مدیریت کنونی در کشور را مدیریت بحران ذکر کرد و گفت: در بسیاری از مسائل کنونی در کشور ما بحران وجود دارد و مدیران باید عاشق کارخود باشند تا بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ و بهترین برنامه را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه کمبود آب یکی از بحران های موجود در اکثر نقاط کشورما است، افزود: اگر آب سد آزاد به سد قشلاق انتقال داده نشود مردم سنندج نهایتا ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر آب شرب دارند.

علوی در خصوص اعتراض خود نسبت به سفر معاون اول رییس جمهور در خردادماه امسال به کردستان اشاره کرد و گفت: وقتی که معاون اول رییس جمهور برای افتتاح بزرگترین کارخانه به آذربایجان شرقی سفر می کنند حیف است برای کلنگ زنی  یا بهره برداری از چند پروژه کوچک به کردستان بیایند.

این نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدهکار هیچ کسی نیستم، عنوان کرد: تا اول خردادسال ۹۵ خدمتگزار مردم هستم و تا آن زمان هم به وظیفه و رسالت خود عمل خواهم کرد.

در این جلسه که هم اکنون در استانداری کردستان در حال برگزرای است، قرار است از خدمات ۱۲ ساله معاون برنامه ریزی استاندار کردستان تقدیر و بهرام نصراللهی زاده به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان معرفی شود.

نظر شما