شناسهٔ خبر: 96190 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

وحشت داعش از نیروهای شیعه!+عکس

پرچم داعش اعضای داعش که همواره در فضای مجازی با انتشار تصاویر جنایاتشان جولان می دادند، حالا توئیت‌هایی منتشر کرده‌اند که در آنها به وحشت از گردان های شیعه اعتراف می‌کنند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از این تکفیری های گروهک تروریستی داعش در صفحه توئیتر خود نوشت:"گمان می کنم که شیعیان، شبح هستند. ما یک شیعه را می کُشیم اما آنها ۱۰۰ نفر از ما را می کشند. اگر داوطلبان شیعه به این شکل به کشتن و جنگ با ما ادامه دهند گمان نمی کنم که دولت اسلامی باقی بماند. داوطلبان شیعه از مرگ نمی ترسند. "

این تکفیری در توئیتی دیگر نوشته است:"امروز دو تن از مجاهدانمان شهید شدند تعداد شهدایمان به بیش از ۲۴۰ تن رسید؛ شما را فراموش نمی کنیم. "

یک سال پیش بود (ژوئن ۲۰۱۴) که گروهک تروریستی داعش شهر موصل عراق را با خیانت برخی از مقامات داخلی این کشور اشغال کرد و جنایات این گروهک در عراق آغاز شد.

داعش

نظرات مخاطبان 0 6

  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۰:۴۹جواد 0 26

    داعشی احمق. شهید کسی است که از وطن" دین"وشرف خود دفاع میکندشماها متجاوزید وبعد ازهلاکت به جهنم میروید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۲:۲۰صدیقه 0 8

     شما داعش ی ها به خاطر بی بصیرتی تبدیل به مزدور و ملعبه دست اسراییل جنایتکار شده اید ومانند آنها با قتل و خونریزی به سرزمین های مسلمانان تجاوز می کنید و وقتی با مقاومت آنان روبرو می شوید مظلوم نمایی می کنید و  کشته های خود را جاهلانه شهید خطاب می کنید من برای شما دعا می کنم به راه راست هدایت شوید ودست از کشتن و آواره کردن همکیشان خود بردارید و آب به آسیاب دشمن قسم خورده  اسلام و مسلمین نریزید.ضمنا شیعیان پیروان برادر دینی آقا حضرت رسول الله الاعظم صلوات الله علیه واله ، امام علی ابن ابیطالب اسدالله الغالب هستند پس  در شجاعت هم از ایشان تبعیت  می کنند .به امید روزی که همه مسلمانان همدل  و همراه پرچم اسلام را در سراسر جهان به احتزاز درآورده و خودشان هم الگوی خوبی برای آن باشند تا جهان با اجرای این دین حق  به سعادت و خوشبختی برسد.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۳:۱۸شیعه 1 8

    این بچه فکر کنم اولش خودشو خیس کرده بعدش این جفنگیات رو سرهم کرده شغال فکر کرده با این حرفا میتونه کشته هاشونو شهید جلوه بده.
    یاعلی مدد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۳:۲۰مراغی 1 10

    ای داعشی بد ذات ،شما دشمن خدا هستید .من یک زن شیعه هستم .دل کشتن یک مورچه را ندارم امااگر توی جونور نفهم دستم بیفتی تیکه تیکه ات می کنم.اللهم عجل لولیک الفرج
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۳:۵۷ 0 7

    اللهم العن ال داعش
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۵:۲۳شیعه 0 4

    اللهم عجل لولیک الفرج
                                

نظر شما