شناسهٔ خبر: 95742 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سردار سلامی:

حمله آل سعود به یمن احمقانه ترین جنگ تاریخ است

سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه با اشاره به جنگ یمن گفت: این واقعه که در باطن و ظاهر آن، غیرمنطقی ترین و احمقانه ترین جنگ تاریخ است اگر بشکل مستقل بررسی شودکاملا غیرمنطقی و غیرآگاهانه است.

به گزارش  نماینده به نقل از نسیم، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در اجلاس تشکل اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از مردم یمن در مدرسه دارالشفا ی قم بااشاره به اینکه تاریخ اسلام امروز یکی از مقاطع حساس خود را شاهد است افزود: امروز روحانیت در همه نهضت ها و جنبش های عدالت خواهانه برای تحقق حاکمیت ارزش های الهی پیشگام است و در سختی ها و مخاطرات، با جوامع مظلوم همراه و فریادشان همراه پژواک مردم مظلوم است.

وی افزود: این همایش برای رساندن فریاد مظلومان یمن است که حتی از مردم غزه هم مظلوم ترند زیرا که خبرنگاران مردم جهان را از جنایات رژیم صهیونیستی مطلع می کنند، اما در یمن خبرنگاری نیست جز خبرنگاران منتسب به جمهوری اسلامی که فریاد مظلومیت مردم یمن را به جهانیان برساند.

سردار سلامی گفت: این واقعه که در باطن و ظاهر آن، غیرمنطقی ترین و احمقانه ترین جنگ تاریخ است اگر بشکل مستقل بررسی شودکاملا غیرمنطقی و غیرآگاهانه است، اما از دیدگاه استکبار برای تسلط برای کشورهای اسلامی است این واقعه بخشی از توطئه های آمریکا برای سلطه بر منطقه است زیرا بعد از انقلاب اسلامی سیمای جهان اسلام در منطقه و جهان گسترده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزان تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این تقابل راهبردی آنچه ما بر روی زمین و بر میدان مشاهده می کنیم قرار گرفتن دنیای استکبار با محوریت آمریکا در مسیر یک زوال است.

وی افزود: تحولات ۳۶ سال گذشته نشان دهنده این است که مسلمانان به دنبال هویت دینی خود هستند آنها بیدار شده اند و در حال گسستن بندهای اسارت و فضای برده داری مدرن هستند.

سردار سلامی  گفت: اگربه صحنه نگاه مجدد بیندازید صهیونیست ها در گذشته در هر جنگی کمتر از چند روز پیروزمی شدند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنید صهیونیست ها در چهار جنگ شکست خوردند و نقشه آمریکا بر اساس نقش نوین شکست خورده است.

وی افزود :آمریکا در عراق بعد از ده سال شکست خورد و آنها برای جبران شکست های  گذشته سوریه  را به عنوان حلقه مقاومت مورد جنگ داخلی قرار دادند و یک ملت آزاد و مرفه را مورد حمله قرار دادند و به گونه ای رقم زدند تا بتوانند بر سرنوشت مسلمانان نفوذ کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکاییان در افغانستان ناموفق بودند و شعله های بیداری اسلامی در مصر، یمن، لیبی و حجازآنها را تهدید کرد و به تدریج انقلاب اسلامی ایران افق های جدیدی را گشود و سیاست های دشمنان را در منطقه دفن کرد و آمریکاییها با سیاست های کور و هزینه کردن زیاد به گونه ای عمل کردند که آمریکا را با بحران مالی مواجه کرد.

نظر شما