شناسهٔ خبر: 95490 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جنتی و علوی به بهارستان دعوت شدند

مجلس 43 وزرای اطلاعات و ارشاد هفته آینده در مجلس حضور پیدا می کنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده جلسات کمیسیون‌های تخصصی پارلمان را تشکیل می‌دهند.

۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس هفته آینده طرح‌ها و لوایح ارجاعی را بررسی می‌کنند البته در برخی جلسات کمیسیون‌ها نیز وزرای کابینه به سؤالات وکلای ملت پاسخ می‌دهند.

وزیر اطلاعات نیز هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۱۲ نفر از نمایندگان مجلس در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت حضور می‌یابد.

همچنین علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال عده‌ای از نمایندگان مجلس در صحن علنی پارلمان حضور می‌یابد.

هفته آینده گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای کشور نیز در صحن علنی مجلس قرائت و رسیدگی می‌شود.

قرائت گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری درباره نحوه ‌اعطای بورس‌ تحصیلی ‌و جذب هیئت علمی از سال ۱۳۶۸ تاکنون و نیز قرائت و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک سرمایه در دستور کار جلسات علنی هفته آتی پارلمان قرار دارد.

۲ نفر از نمایندگان مجلس هفته بعد به عنوان ناظر در شورایعالی بیمه و همچنین یک نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورای مرکزی زکات انتخاب می‌شوند.

دستور کار جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس (اینجا) آمد است.

نظر شما