شناسهٔ خبر: 95480 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

مصباحی مقدم: کسی حق ندارد برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند

مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تفکرات حزبی در شورای نگهبان جایی ندارد، گفت: کسی حق ندارد برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم ظهر پنج شنبه در مراسم سالگرد امام راحل(ره) در مصلای اعظم شهرستان بناب افزود: نباید کاری کنیم که در انتخابات اسفند ماه ۹۴ اتفاقات مجلس ششم تکرار شود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما پیروی از مقام معظم رهبری است، گفت: شورای نگهبان وظیفه خود را به خوبی می داند و درست نیست بگوییم که شورای نگهبان جناحی عمل می کند چراکه اصلا در شورای نگهبان این مسائل مطرح نیست.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با اشاره به اینکه امام(ره) سرفصلی شد برای ایجاد یک حرکت و جهش تازه در انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) از نظر علمی شخصیت جامعی بودند و امام خمینی(ره) نشان دادند که دین نه تنها افیون ملت ها نیست، بلکه دین حیات بخش ملت هاست.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) در هر عرصه ای سرآمد بودند و از جامعیت ویژه ای برخوردار بودند، ابراز داشت: امام راحل(ره) با نبرد نرم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با تاکید بر اینکه باید در شرایط فعلی از دستاوردهای امام(ره) حراست کنیم، گفت: باید آنچه را که بنام میراث امام خمینی(ره) است، آن را حفظ کنیم.

ضرورت ورود دولت و ملت به صحنه اقتصادی کشور

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه امروز ۲۷ سال از رحلت امام بزرگوار می گذرد، گفت: مقام معظم رهبری این مرد بزرگ با صلابت تمام همچنان راه امام را ادامه می دهند و انقلاب اسلامی روز به روز بالنده تر می شود.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با تأکید بر اینکه دولت و ملت باید به صورت جدی و عملی وارد صحنه اقتصادی شوند، افزود: باید به امکانات خود متکی باشیم چراکه این کشور پتانسیل ها و ظرفیت های خدادادی بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی قابلیت های اقتصادی بسیار زیادی دارد، گفت: بسیاری از معادن تاکنون بلا استفاده مانده است، در کشور تاکنون تنها توانسته ایم از ۱۵ درصد ظرفیت معادن کشور استفاده کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حذف ثروتمندان از دریافت یارانه نیز گفت: کاش دولت قبول می کرد که یارانه را فقط به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد پرداخت کند و بقیه خانوارها را از دریافت یارانه حذف کند.

نظر شما