شناسهٔ خبر: 95346 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

تعطیلات کجا بریم؟

سفر به نظر شما چگونه می توان از فرصت تعطیلات برای تجدید نشاط و انرژی استفاده کرد و در عین حال هوای جیب اقتصاد خانواده را هم داشت؟ شما مخاطبان گرامی می توانید با ارسال نظرات خود، ذیل این متن در این بحث مشارکت کرده و دیدگاه خود را با نماینده و خوانندگانش در میان بگذارید

نماینده/ "تعطیلات خود را چگونه گذرانده اید" روزگاری پای ثابت زنگ های انشا بود و «تعطیلات کجا بریم؟» سوال تکراری این روزهاست که از مدت ها قبل از رسیدنِ تقویم به روز تعطیل، پای ثابت گپ و گفت ها و همنشینی هاست.

از قشر مرفه جامعه، ویلاهای شخصی و تفریحات چندین میلیونی شان که بگذریم؛ حیاط و باغچه هایی که خاطره شده اند و جای خود را به آپارتمان هایی داده اند که از هر طرف حرکت کنی به در و دیوار آن بر خورد میکنی از یک طرف و قیمت سرسام آور اجاره ویلا، سوئیت و هزینه های تردد، ولو با ماشین شخصی و... از طرف دیگر، دو گانه سرگردان و متناقضی را رقم زده است.

به نظر شما چگونه می توان از فرصت تعطیلات برای تجدید نشاط و انرژی استفاده کرد و در عین حال هوای جیب اقتصاد خانواده را هم داشت؟

با این اوصاف این بار شما پاسخ دهید: تعطیلات کجا برویم؟

شما مخاطبان گرامی می توانید با ارسال نظرات خود، ذیل این متن در این بحث مشارکت کرده و دیدگاه خود را با نماینده و خوانندگانش در میان بگذارید

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۴:۳۸ 0 1

    پارک سرکوچه
                                

نظر شما