شناسهٔ خبر: 95263 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

فارغ از تخریب ها بایستی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد گفت: نمایندگان مجلس معتقدند سال اول و آخر هر دوره مجلس برایشان حساسیت خاصی دارد.

به گزارش نماینده ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد با اشاره به اینکه سال اول برای تازه وارد‌ها فرصتی برای آشنایی با فضای مجلس است و سال آخر هم فرصتی برای آخرین خدمت‌ها به خلق گفت: اما در مظان اتهام هستند به قول خودشان اگر در سال آخر ساکت باشند، می‌گویند در طول ۴ سال هیچ اقدام مفیدی انجام نداده‌اند و اگر هم فعال باشند می‌گویند برای انتخابات کار می‌کنند نه مردم! فارغ از شائبه‌ها و حرف‌ها و حاشیه‌ها، سال آخر هر دوره مجلس، آخرین فرصت برای خدمت به مردم در جایگاه نمایندگی مجلس هم می‌تواند باشد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد معتقد است، سال آخر تنها فرصتی است که در اختیار نمایندگان برای خدمت بیشتر قرار دارد تا دردی از جامعه دوا کنند. او می‌گوید: بحث اصلاح قانون چک و اصلاح قانون نظام بانکی کارهای روی زمین‌مانده‌ای است که مورد نیاز جامعه بوده و باید در سال پایانی توجه ویژه‌ای به آنها شود. ابوترابی با بیان اینکه در آخرین سال مجلس برخی این شائبه را ایجاد می‌کنند که نمایندگان هر کاری در سال پایانی انجام دهند انتخاباتی است گفت: باید فارغ از تخریب‌ها و شایعه‌سازی‌‌ها به وظیفه اصلی نمایندگی توجه شود تا فرصت خدمت به خلق از دست نرود.

نظر شما