شناسهٔ خبر: 95195 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نقوی حسینی در گفتگو با «نماینده»:

اصول‌گرایان چاره‌ای جز "وحدت" ندارند

نقوی حسینی2 عضو فراکسیون رهروان ولایت ضمن تشکر از اقدام فراکسیون اصولگرایان مجلس در راستای وحدت، گفت: اصولگرایان باید متحد شوند و افراد نیز اگر واقعا خود را اصولگرا معرفی می کنند باید از منافع شخصی و گروهی عبور و بر منافع اصولگرایی تاکید کنند.

سید حسین نقوی حسینی "عضو فراکسیون رهروان ولایت" در گفتگو با «نماینده» درخصوص انتخاب هیئت رئیسه در سال پایانی مجلس نهم و بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس که در راستای وحدت منتشر شد، گفت: اقدام فراکسیون اصولگرایان به موقع و با نگاه ملی انجام شد چراکه ما در سال انتخابات قرار داریم و اصولگرایان تجربه تلخ تفرقه را دارند.

** اصولگرایان باید از منافع شخصی و گروهی عبور کنند

عضو فراکسیون رهروان ولایت اضافه کرد: اصولگرایان باید متحد شوند و افراد نیز اگر واقعا خود را اصولگرا معرفی می کنند باید از منافع شخصی و گروهی عبور و بر منافع اصولگرایی تاکید کنند.

مقدمات دستبابی به وحدت محور دیگر سخنان نقوی حسینی بود، وی با اشاره به این مطلب که برای رسیدن به وحدت ما نیاز به مقدماتی داریم، اظهارداشت: بعضی از این مقدمات باید عملیاتی شود و اقدام فراکسیون اصولگرایان مجلس اقدام عملی برای وحدت بود.

** اقدام فراکسیون اصولگرایان نشان داد می توانیم به وحدت دست یابیم

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: اقدام فراکسیون اصولگرایان نشان داد ما می توانیم متحد شویم ولیست واحد منتشر کنیم به همین جهت برای رئیس و نواب رئیس لیست واحد دادیم و هم رهروان ولایت و هم فراکسیون اصولگرایان هردو به این لیست رای دادند البته در منشی و دبیران نظرات متفاوت بود.

وی درپایان باردیگر از اقدام فراکسیون اصولگرایان در راستای وحدت تشکر کرد و گفت: معتقدم این اقدام خیلی مثبت و خوب بود بنابراین قابل تقدیر است.

مشروح گفت‌وگوی نماینده با نقوی حسینی به‌زودی منتشر می شود.

نظر شما