شناسهٔ خبر: 95033 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سوال نمایندگان از حد متعارف فراتر رفته است

انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره تعدد سوال از وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: من هر هفته فهرست سوالات را می‌بینم، ضمن احترام نهادن به حق قانونی نمایندگان به نظر می‌رسد که از حد متعارف فراتر رفته است.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس، درباره شنیده شدن زمزمه‌هایی مبنی بر تغییرات در دولت گفت: سخنگوی دولت و رئیس دفتر رئیس جمهور رسماً اعلام کردند که چنین بحثی مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تصمیم برای تغییر در ترکیب دولت توسط سخنگو اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون چنین تصمیمی اتخاذ نشده و مباحثی که در چند روز اخیر در سطح روزنامه‌ها و رسانه‌ها مطرح شده تولید خود آنها بوده است.

انصاری درباره تعدد سوال از وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: من هر هفته فهرست سوالات را می‌بینم، ضمن احترام نهادن به حق قانونی نمایندگان به نظر می‌رسد که از حد متعارف فراتر رفته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با یادآوری وظایف سنگین بعضی وزارتخانه‌ها اظهار داشت: برخی وزارتخانه‌هایی که با ادغام ۲ یا ۳ وزارتخانه در هم شکل گرفته است باید امروز به حجم بزرگی از کار بپردازند، اما غالباً بعضی وزرای این وزارتخانه‌ها هفته‌ای یک یا دو روز در مجلس حاضر شده و به سؤالات بعضاً تکراری نمایندگان پاسخ می‌دهند.

نظر شما