شناسهٔ خبر: 94598 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مردم توقع حفظ اصول انقلاب را از تیم مذاکره کننده دارند

انبارلویی عضو حزب موتلفه اسلامی،گفت: تجدید بیعت مردم با آرمان های امام(ره) این پیام را برای تیم مذاکره کننده خواهد داشت که مردم بر سر اصول انقلاب ایستاده اند و توقع حفظ این اصول را از تیم هسته‌ای دارند.

به گزارش  نماینده کاظم انبارلویی در گفتگو با مهر، با اشاره به پیام بیست و ششمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: بحث حمایت از تیم مذاکره کننده بر اساس خطوطی است که مقام معظم رهبری نسبت به مذاکرات هسته ای ترسیم کرده اند و همه آحاد ملت نیز از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند.

عضو شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی،  با تاکید بر اینکه  مسئله ای که در مراسم سالگرد امام (ره) باید مورد توجه قرار گیرد، آرمان های امام (ره) است، گفت: یکی از آرمان های امام (ره)، نفی سلطه اجانب و زورگویی است؛ لذا امسال که حمایت از تیم مذاکره کننده پیام مراسم ۱۴ خرداد است، باید تیم مذاکره کننده به این مهم توجه داشته باشد و این اصل از اصول امام (ره) را عملیاتی کند.  

انبارلویی خاطرنشان کرد: اگر تیم مذاکره کننده بر اساس خطوط اصلی امام (ره) و رهبری حرکت کند ولو اینکه به توافق هم نرسیم یک پیروزی بزرگ برای ملت است.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده سربازان انقلاب هستند، گفت: قطعا تیم مذاکره کننده خلاف آرمان های امام (ره) و رهبری عمل نمی کند.

عضو شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به حضور گسترده مردم در سالگرد ارتحال امام(ره)، تصریح کرد: تجدید بیعت مردم با آرمان های امام(ره) بعد از ۳۶ سال از عمر انقلاب اسلامی این پیام را برای تیم مذاکره کننده خواهد داشت که مردم بر سر آرمان ها و اصول انقلاب ایستاده اند و توقع حفظ این اصول را از تیم مذاکره کننده دارند.

نظر شما