شناسهٔ خبر: 94558 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت‌الاسلام طاهری:

گزارش وزیر ارشاد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در کمیسیون فرهنگی مجلس

علی جنتی431 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر ارشاد گزارشی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب ارائه کرد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه آقای صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد جهت ارائه گزارش نمایشگاه کتاب تهران به کمیسیون آمدند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به بازدیدی که از نمایشگاه کتاب انجام داده بود، تصمیم گرفت تا یکی از جلسات کمیسیون را به بحث نمایشگاه کتاب اختصاص دهد، لذا در ابتدای جلسه امروز آقای جنتی با ارائه یک آمار کلی و سپس آقای صالحی با ارائه آمار مبسوط‌تر وضعیت نمایشگاه امسال را شرح دادند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سوالات و مسائلی برای اعضای کمیسیون مطرح بود که آقای صالحی آنها را توضیح داد و با ارائه آمار و مقایسه تمامی سوالات به بهترین نحو پاسخ داده شد.

حجت‌الاسلام طاهری تصرح کرد: عدم حضور بعضی از ناشران و انتشار بعضی از کتب از انتقادات نمایندگان بود که با توجه به گزارش انتشار کتاب امسال نسبت به سال‌های پیش انتشار بعضی کتب مشکل‌دار کاهش پیدا کرده بود که نمایندگان سوال‌کننده قانع شدند.

نظر شما