شناسهٔ خبر: 94403 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آمادگی ارتش برای ورود به جنگ‌های ناهمطراز

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در طول سال‌های گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله با تهدیدات و جنگ‌های ناهمطراز را با طرح‌ریزی و ترسیم تکنیک‌ ها و تاکتیک ‌های متناسب با این نوع جنگ به دست آورد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در حاشیه رزمایش بیت المقدس ۲۷ كه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه آمادگی همه‌جانبه و متناسب با تهدیدات خارجی از جمله رسالت‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است در  طول سال‌های گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله با تهدیدات و جنگ‌های ناهمطراز را با طرح‌ریزی و ترسیم تکنیک‌ ها و تاکتیک ‌های متناسب با این نوع جنگ به دست آورد.

وی با اشاره به تحرکات گروهک‌های تروریستی و تکفیری در اطراف مرزهای کشور و  حضور این گروهک‌ها در جنگ‌های نیابتی افزود: بر این اساس دنیای امروز چهره تازه ‌ای از تهدیدات را به نمایش گذاشته است و بر این اساس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران متناسب با این تهید خود را در آمادگی‌های لازم برای جنگ‌ های نیابتی را کسب می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش ایران در هر سه مرحله رزمایش بیت المقدس در کرمانشاه، مرنجاب کاشان و اصفهان به اهداف کامل از پیش تعیین شده دست یافته است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارزیابی روش‌ها و فاکتورهای مورد استفاده خود، تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی را که در مدارس نظامی تدوین شده است در رزمایش‌های مختلف اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه امروز در رزمایش بیت المقدس ۲۷ شاهد موفقیت این طرح‌ها در صحنه عمل بودیم، ابراز داشت: در این رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار و صلابیت خود را در جنگ‌های نیابتی به رخ جهان کشید و این امر بر همگان اثبات شد که رزمندگان اسلام به خوبی می توانند امنیت مرزهای میهنمان را تامین کنند.

 امیرپوردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات آمریکا به برخورد نظامی با ایران یادآور شد: تمام فعالیت‌های دشمن در مرزهای داخلی، خارجی، منطقه ای و فرا منطقه‌ای توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال رصد است و آمادگی‌های رزمی و دفاعی خود را متناسب با این موارد ارتقاء می دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای میهن است، ابراز  داشت: فرزندان با ایمان، توانا و پرصلابت ایران اسلامی در برابر هر گونه تهدید مرزهای کشور مقتدرانه در برابر دشمنان خواهند ایستاد و اجازه نمی دهند دشمنان فکر دستیابی به ذره ‌ای از خاک ایران را به ذهن خود راه دهند.

نظر شما