شناسهٔ خبر: 94230 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

قناعتی در گفتگو با "نماینده" خبر داد:

قالیباف اقرار کرد که تخلف صورت گرفته است/ روند طرح سوال مجددا دوهفته دیگر تکرار می شود

قناعتی/2 عضو هیئت رئیسه شورا تصریح کرد: «آقای قالیباف امروز هم متاسفانه به دوربین ها گفتند که تخلفی صورت نگرفته در صورتیکه فیلم امروز شورا موجود است و ایشان اقرار کردند، تخلف صورت گرفته است»

ابوالفضل قناعتی، طراح سوال از شهردار تهران، در گفتگو با نماینده، جلسه امروز و طرح سوال در مورد تخلفات هتل اسپیناس ۲ را اینگونه شرح داد: بحث های فنی و موضوعات ما مطرح شد. آقای دکتر قالیباف و معاون شهرسازی ایشان نیز توضیحاتی را دادند. اعضا نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند. در نهایت احساس کردیم که نیاز است که در این حوزه اطلاعات دیگری نیز جهت اطمینان اعضا ارائه کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه خبر داد: «ضمن اینکه اعلام کردم که قانع شدم، جهت تکمیل اطلاعات و در اختیار اعضا قرار دادن آن، مهلت یک هفته تا ده روز را از ریاست شورا خواستم. بعد از این مهلت دوباره سوال مطرح و روی این موضوع بحث می شود و در آن زمان یا باید از پاسخ شهردار قانع شوم و یا اینکه بحث استیضاح را مطرح می کنیم. در این زمینه یک تکرار به دلیل نیاز به تکمیل اطلاعات و مدارک پیش آمده است».

وی افزود: «از جمله مباحثی که نیاز به تکمیل اطلاعات دارد، بحث سقف تراکم مجازی است که کمیسیون ماده ۵ به هتل اسپیناس داده است. در این زمینه باید اطلاعات بیشتر را نقشه برداران در اختیار ما قرار دهند تا با مدرک بیشتری صحبت کنیم».

قناعتی همچنین تصریح کرد: «آقای قالیباف پذیرفتند که تخلف صورت گرفته است. ۳۰۰ متر تخلف را که آقای قالیباف در صحن تصریح کردند. ۱۳۰۰ متر را هم که بر اساس  نظر کمیسیون ماده ۱۰۰ اثبات شده است».

عضو هیئت رئیسه شورای شهر، ضمن اشاره به عدم پذیرش تخلف از سوی قالیباف در مصاحبه های قبلی، اظهار داشت: «آقای قالیباف امروز هم متاسفانه به دوربین ها گفتند که تخلفی صورت نگرفته در صورتیکه فیلم امروز شورا موجود است و ایشان اقرار کردند، تخلف صورت گرفته است».

قناعتی در نهایت خبر داد: «هفته آینده یا حداکثر دو هفته دیگر باید روند طرح سوال تکرار شود»

نظر شما