شناسهٔ خبر: 94222 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

قناعتی برای بررسی کارشناسی بیشتر، مهلت خواست

قالیباف عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: قناعتی از پاسخ قالیباف درباره هتل اسپیناس قانع نشد اما مهلتی حدودا ۱۰ روزه خواست تا اقدامات کارشناسی را تکمیل و نظر خود را اعلام کند.

به گزارش نماینده، مجتبی شاکری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره نتیجه جلسه امروز شورای شهر اظهار داشت: پاسخ تذکری که قناعتی عضو شورای شهر تهران درباره هتل اسپیناس از شهردار دریافت کرده بود، قانع‌کننده نبود و از این رو موضوع تبدیل به سوال شد و دوباره از سوی قناعتی مطرح شد.

وی ادامه داد: بخشی از مباحث مطرح‌شده در جلسه امروز مربوط به تخلف‌های کلی و عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ بود؛ از جمله اینکه از ۱۳ هزار پرونده ارجاع‌شده به این کمیسیون تعداد محدودی به قلع و قمع منجر شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران تصریح کرد: قالیباف نیز در این‌باره اعلام کرد «ما به لحاظ قانونی نمی‌توانیم وارد منزل مردم شویم چراکه این اجازه را قوه‌قضاییه نمی‌دهد».

شاکری تصریح کرد: پاسخ شهرداری درباره هتل اسپیناس نیز قناعتی را قانع نکرد اما وی (قناعتی) مهلتی ۱۰ روزه خواست تا نسبت به این موضوع اقدامات کارشناسی بیشتری انجام دهد و سپس نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی ادامه داد: قناعتی  در جریان اظهارات خود شرح مفصلی درباره اصولگرایی خود و قالیباف و مدیریت‌ جهادی وی بیان کرد و همچنین گفت «بنده پشت قالیباف نماز می‌خوانم و بحث اصلی نیز شخص شهردار سابق منطقه ۲ است».

نظر شما