شناسهٔ خبر: 94143 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جعفری:

فردا؛ بازدید اعضای کمیسیون آموزش مجلس از مراکز تحقیقاتی کشاورزی کرج

قاسم جعفری43 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از مراکز تحقیقاتی کشاورزی شهرستان کرج خبر داد و گفت: این بازدید فردا دوشنبه انجام می‌شود.

به گزارش نماینده قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون در هفته جاری، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بازدیدی از مراکز تحقیقاتی کشاورزی برخی شهرستان‌های کشور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه تحقیقات در هر رشته‌ای از علوم، پایه، اساس و زیربنای علم محسوب می‌شود، بنابراین اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار است در اولین اقدام فردا دوشنبه از مراکز تحقیقاتی کشاورزی شهرستان کرج بازدید کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای این کمیسیون در گام بعدی بازدیدی از مراکز تحقیقاتی کشاورزی شهرستان اشتهارد داشته باشند.

جعفری تصریح کرد: قرار است، اعضای این کمیسیون پس از بازدید از مراکز تحقیقاتی کشاورزی شهرستان‌های مختلف کشور، گزارش جامعی از این بازدیدها تهیه کرده و به هیئت‌رئیسه کمیسیون تقدیم کنند.

نظر شما