شناسهٔ خبر: 94106 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

طرح سئوال از شهردار در دستور کار جلسه یکشنبه شورا

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح سئوال از شهردار در دستور کار جلسه روز یکشنبه شورا قرار گرفته است، گفت: امیدواریم شهردار تخلف را بپذیرد و با متخلف برخورد کند.

به گزارش نماینده، ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که به نظر می آید شهرداری پاسخ خود را در خصوص موضوع سئوال که تخلفات هتل اسپیناس ۲ است، به رسانه ها اعلام کرده باشد، گفت: در جلسه روز یکشنبه پاسخ شهردار بررسی می شود و احتمال دارد حرف تازه ای در این خصوص بیان شود. ما نیز پاسخ شهردار را بررسی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر پاسخ های چند روز گذشته تکرار شود احتمال همراهی یک سوم اعضا برای استیضاح وجود دارد، افزودگفت: امیدواریم قانون در خصوص متخلفان اجرا شود. من به عنوان نماینده مردم از حق شهروندان دفاع خواهم کرد و از حق کوتاه نمی آیم. همه اعضا نیز در این رابطه سوگند خورده اند و در برابر مردم مسئولند.

قناعتی در پاسخ به این پرسش که اگر شهردار تخلف در این پروژه را بپذیرد، از ادامه سئوال صرف نظر خواهد کرد، گفت: شهردار باید در گام نخست تخلف انجام شده را بپذیرد تا افکار عمومی در این رابطه قانع شوند و دوم مقصر شناسایی و با متخلف برخورد شود اینکه شهردار بپذیرد که تخلف شده به چه درد ما می خورد، باید در این زمینه برخورد جدی شود تا دیگر چنین تخلفاتی در سطح شهر به راحتی رخ ندهد.

نظر شما