شناسهٔ خبر: 93798 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سرلشکر جعفری:

دشمنان زبان سلاح را می‌فهمند و ما با همین زبان با آنان روبرو می‌شویم

سرلشکر جعفری431 فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تاکید کرد: سلاح سپاه برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بکار می رود.

به گزارش  نماینده به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، هدف از ارتقای سطح آمادگی‌های همه جانبه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درک شرایط محیطی انقلاب اسلامی و تقابل دو جبهه مستضعفین و مستکبران به دنبال تولید قدرت روزافزون درونی با تکیه بر معنویت، ایمان، عقلانیت و هوشمندی و استفاده از فناوری‌های دفاعی و امنیتی و بروز رسانی تاکتیکهای نبرد نامتقارن است.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه سلحشوری جزئی از پاسداری است، افزود: پاسداری انقلاب اسلامی در برابر دشمنان در سایه برق شمشیرهایمان و قدرتِ ایمان و فناوری‌هایی است که توازن وحشت و خطر را برای دشمنان برقرار می‌سازد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تاکید کرد: سلاح سپاه برای عدالت خواهی و ظلم ستیزی بکار می رود.

نظر شما