شناسهٔ خبر: 93682 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

راهکارهای وحدت در نشست فراکسیون اصولگرایان بررسی شد

فراکسیون اصولگرایان 4 راه‌کارهای وحدت اصولگرایان در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش نماینده، جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان امروز عصر سه‌شنبه برگزار شد.

در این جلسه سیاست‌های فراکسیون در ارتباط با چهارمین دوره انتخابات هیأت رئیسه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه جمع‌بندی نهایی در خصوص سیاست‌های فراکسیون در مورد هیأت رئیسه انجام نشد و مقرر شد تا در جلسه دیگری تا زمان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه موضع و سیاست فراکسیون در این ارتباط مشخص شود.

در این جلسه که رئیس و تعدادی از اعضای فراکسیون به ارائه مطالب خود پرداختند، موضوع سوریه و یمن آخرین وضعیت این دو کشور نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مدصالح جوکار عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، درباره جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان ‌گفت: در جلسه امروز فراکسیون به بحث درباره اتحاد جبهه اصولگریان پرداخته شد و ابعاد و راهکارهای نزدیک شدن خطوط و دوری از انشعاب مورد بحث قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در جلسه امروز قرار بود کاندیداهای فراکسیون برای هیئت رئیسه مشخص شود اما به دلیل طرح موضوعات دیگر این کار صورت نگرفت و جلسه به بحث‌های کلی و خط‌مشی‌های اصلی پرداخت.

وی با بیان اینکه جلسه فراکسیون به بحث درباره اتحاد اصولگرایان گذشت، گفت: بحث درباره اتحاد گروه‌های مختلف اصولگرایی می‌تواند انسجام این جریان را افزایش داده و شانس موفقیت آنها را انتخابات مجلس قطعاً افزایش خواهد داد.

منبع: فارس و تسنیم

نظر شما