شناسهٔ خبر: 93636 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی از امروز

سازمان سنجش/1 توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه)آغاز می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط از ساعت ۱۵ فردا (سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه) برای مشاهده و پرینت آن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می‌شود.

براساس این گزارش، برای شرکت ذر این آزمون تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۲۴ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۵ نفر مرد هستند.

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ضرورت دارد تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه و نسبت به دریافت برگه راهنمای شرکت در آزمون نیز اقدام کنند.

 اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز (دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) نیز منتشر شده است.

ضرورت دارد هر داوطلب پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود، تمامی مندرجات آن را کنترل کند و چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج بر روی کار شرکت در آزمون مشاهده کردند باید بر اساس بند ب اطلاعیه توزیع کارت که توسط سازمان سنجش منتشر شده است، ‌ اقدام لازم به عمل آورند.

 این آزمون با تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب در صبح روز جمعه اول خرداد ۹۴ در ۵۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است. درب‌های ورود به جلسه امتحانی رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این آزمون به هر یک از داوطلبان دو دفترچه آزمون شامل یک دفترچه سؤالات آزمون عمومی و یک دفترچه سؤالات آزمون اختصاصی داده می‌شود. در جلسه آزمون به هر داوطلب منحصراً یک پاسخنامه داده می‌شود و ضرورت دارد داوطلب پاسخ سؤالات عمومی و اختصاصی را در همان پاسخنامه ثبت کند.

نظر شما