شناسهٔ خبر: 93517 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصلاح طلبان در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت می کنند

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهارات قائم مقام حزب اعتماد ملی را یک سخن درون حزبی و تشکلاتی دانست و گفت که هیچ اختلافی بین سه شورای راهبردی، هماهنگی و مشورتی اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

به گزارش نماینده فرج کمیجانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، در مورد جلسه یکشنبه شب این تشکل سیاسی اظهار داشت: جلسه هماهنگی شورای اصلاحات با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و کمیته سیاسی در مورد مدل‌های مختلف اجماع کامل اصلاح‌طلبان گزارش مفصلی را به جلسه ارائه کرد.

وی تاکید کرد: اعضای شورای جبهه اصلاحات بر اجماع صد در صدی جریان اصلاحات به عنوان اولین و مهمترین راهبرد انتخاباتی خود تاکید کردند.

کمیجانی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتماد ملی در جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور داشت یا خیر، ‌ گفت: بله؛ حزب اعتماد ملی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و در این جلسات شرکت می‌کند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به این پرسش که آقای منتجب‌نیا انتقاداتی را به شورای راهبردی اصلاح‌طلبان داشته و تاکید کرده که این شورای راهبردی مسیر انحرافی است آیا اظهارات وی را بررسی کردید یا خیر، ‌ گفت: این نگاه درون تشکیلاتی خود حزب اعتماد ملی است بنابراین هیچ اختلافی بین شورای راهبردی، ‌ مشورتی و هماهنگی اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

وی با اشاره به مجمع عمومی خانه احزاب که قرار است ۳۱ اردیبهشت برگزار شود، ‌ گفت: اعضای شورای جبهه اصلاحات در مورد تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی خانه احزاب نیز مقرر کردند کلیه احزابی که داعیه اصلاح‌طلبی دارند در سال همدلی و همزبانی بدون هیچ پیش‌شرطی در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت کنند.

کمیجانی ادامه داد:‌ در مورد تغییر بندهایی که در اساسنامه خانه احزاب قرار است مدل‌های مختلفی ارائه شود هر شیوه‌ای که اکثریت مجمع عمومی تعیین کنند برای جمع اصلاح‌طلبان قابل احترام است و اصلاح‌طلبان هدف اصلی خود را تشکیل قدرتمند خانه احزاب می‌دانند.

نظر شما