شناسهٔ خبر: 93477 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ضرغام صادقی:

آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم ۵ خرداد برگزار می‌شود/ دیدار با رهبر معظم انقلاب، ۶ خرداد

ضرغام صادقی/2 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در ۵ خرداد خبر داد.

به گزارش نماینده «ضرغام صادقی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم خبر داد و گفت: آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم سه‌شنبه هفته آینده ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق روال سال‌های گذشته فراکسیون مجلس شورای اسلامی براساس رقابت‌هایی که در داخل فراکسیون‌های خود دارند لیست انتخابی خود را در صحن علنی مطرح می‌کنند، همچنین برخی از نمایندگان نیز به صورت انفرادی برای رقابت در این مهم نیز شرکت می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به نظر می‌رسد فضایی که در حال حاضر در مجلس وجود دارد که دو فراکسیون اصول‌گرایان و رهروان ولایتمجلس شورای اسلامی با دیدگاه نزدیکتر بهم عمل کند. 

وی ادامه داد: امسال سال همدلی و همزبانی و دولت و ملت است مجلس نیز در این زمینه علاقمند بوده که گام‌های مثبتی برداشته شود و سعی می‌کند که در یک فضای تفاهم با اشتراکات و همراهی انتخابات هیئت رئیسه سال پایانی مجلس نهم را برگزار کند.

نماینده مردم شیراز در پایان خاطر نشان کرد: دیدگاه اکثر مجلس شورای اسلامی این است که فضای تفاهمی میان دو فراکسیون اصول‌گرایان و رهروان ولایت بیش از پیش باشد. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما