شناسهٔ خبر: 93427 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شهرداری به ایثارگران، کارت هوشمند می‌دهد

جانبازان43 مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: در حوزه ایثارگران شاغل ِشهرداری اقدامی در آستانه آزادسازی خرمشهر سیستم جامع خدمت‌رسانی ایثارگران ذیل کارت‌های هوشمندی شهروندی بانک شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نماینده، مهدی محمدباقری، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در گفت‌وگو با تسنیم، از اقدام جدید این مجموعه در آستانه سوم خردادماه و به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و روز جانباز خبر داد و گفت: در حوزه ایثارگران شاغل ِشهرداری اقدامی در آستانه آزادسازی خرمشهر سیستم جامع خدمت‌رسانی ایثارگران ذیل کارت‌های هوشمندی شهروندی بانک شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدباقری با اعلام این مطلب اظهار داشت: کل شهرداری تهران ۴۲۰۰ ایثارگر را تحت پوشش خود دارد. به این عزیزان در قالب مناسبت‌ها و موضوعات مختلف خدماتی ارائه می‌شود که از این پس با این کارت خدمات به شکل آسان‌تری در اختیارشان قرار خواهد گرفت. مترو، اتوبوس، استفاده از اماکن ورزشی شهر تهران و... از جمله خدمات و امکاناتی است که از طریق این کارت هوشمند در دسترس ایثارگران قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد: با اینکار می‌خواستیم علاوه بر ارائه خدمات، شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم که شأن ایثارگران رعایت شده و مورد تکریم قرار گیرند و نحوه خدمت‌رسانی به شیوه‌ای باشد که آن‌ها کمترین حضور فیزیکی را داشته باشند و اغلب کارها به صورت هوشمند انجام گیرد.

نظر شما