شناسهٔ خبر: 93375 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حواشی بازی تراکتورسازی/معرفی متخلفان به قوه قضاییه/ وزیر ورزش پاسخگو باشد

تراکتورسازی 43 عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته حقیقت یاب برای حواشی بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر داد و خواستار معرفی متخلفان این مساله به قوه قضاییه شد.

به گزارش نماینده میرهادی قره سید رومیانی درباره حواشی بازی تیم تراکتورسازی و تعیین قهرمان لیگ فوتبال کشور گفت: مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، درخواست گزارش از مسئولان مربوطه داشتند تا بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، چنانچه متخلفانی در این رابطه وجود داشته باشند، به قوه قضاییه معرفی شوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع خواستار آن شده کمیته حقیقت یابی بر اساس نظر اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، مسئولان استان و فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا ضمن بررسی موضوع، نگرانی مردم شریف آذربایجان و هواداران تیم تراکتورسازی مرتفع شود.

وی تاکید کرد: این حرکت در شأن مردم تبریز نبود؛ لذا نمایندگان سوالی را خطاب به وزیر ورزش تنظیم و امضا و اعتراض خود را نسبت به روند داوری، روند اطلاع رسانی و نسبت به تشویش اذهان عمومی که از طریق برخی از اخبار انجام شد، اعلام کردند تا پیگیری لازم در این مورد انجام شود.

عضو فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان تا رسیدگی به اصل موضوع، پیگیر مطالبات مردم خواهد بود، تصریح کرد: بر اساس گزارش مقدماتی، اعلام خبر تساوی بازی سپاهان و سایپا در اصفهان، موجب تشویش‌های بعدی شد؛ البته درخصوص کارشناسی داوری نیز مواردی مطرح و به کمیته حقیقت یاب ارجاع شد ولی نتیجه چنین بود که داور بازی در بازی‌های گذشته نیز برخوردهای مشابهی داشته است.

قره سید رومیانی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه چهارشنبه، 30 اردیبهشت مصادف با سفر دکتر روحانی به آذربایجان شرقی است، این مساله نباید دستمایه سیاسی شود و باید بتوانیم با آرامش در خدمت رییس جمهور و هیئت دولت در استان امن، آرام، مهمان پرور و مهمان پذیر آذربایجان شرقی باشیم.

به گفته این عضو فراکسیون ورزش مجلس، کمیته حقیقت یاب این مساله متشکل از دو نفر از نمایندگان مجمع استان آذربایجان شرقی، نماینده وزارت ورزش و نماینده فدراسیون فوتبال است.

منبع: خانه ملت

نظر شما