شناسهٔ خبر: 93050 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

لایحه‌ای برای ارتقای وضعیت معیشتی معلمان

نقوی حسینی 43 نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای ارتقای وضعیت معیشتی معلمان ارائه دهد، گفت: دولت تصمیم گرفته متروی تهران-ورامین را به جای شرکت مترو شرکت راه‌آهن انجام دهد که این موضوع با تدبیر و قانون اساسی سازگار نیست.

به گزارش نماینده سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان پایان نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: از طرف فراکسیون فرهنگیان مجلس تذکرات همکاران نماینده خود را در ارتباط با ضرورت توجه به ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان تأکید می‌کنم.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند که دولت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت ارتقای معیشت فرهنگیان طرح یا لایحه‌ای با برنامه‌ریزی مشخص تقدیم خانه ملت کند.

نقوی در ادامه تصریح کرد: وزارت نیرو در اجرای خط دوم پسآب تصفیه‌خانه جنوب تهران تسریع کند، چون آب شرب تهران در حال حاضر از حقآبه کشاورزان ورامین به دست می‌آید و به همین دلیل کشاورزان در این زمینه رضایت ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته متروی تهران-ورامین را به جای شرکت مترو شرکت راه‌آهن انجام دهد که این موضوع با تدبیر و قانون اساسی سازگار نیست و دولت نمی‌تواند مصوبه خود را جایگزین مصوبه مجلس کند.

منبع: فارس

نظر شما