شناسهٔ خبر: 92852 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دانا رسانه‌ای فراجناحی است/مسئولین تحملشان را بالا ببرند

نسخه جدید سایت شبکه اطلاع رسانی دانا توسط رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش نماینده به نقل از دانا، مقداد ذکی زاده، مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مراسم رو نمایی از نسخه جدید سایت شبکه اطلاع رسانی دانا اظهار داشت: شبکه اطلاع رسانی دانا کمتر از 3 سال کار کرده است، اما در این مدت زمان اندک توانسه است جریان سازی های گسترده و اثرگذاری‌های متعددی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خط و مشی ما اصول‌گرایی است اظهار داشت: افراد مختلفی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان دولتی، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مختلف طی تماس‌هایی که با دانا گرفتند، مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند که سعی بر این شده است که مأمن و پناه گاهی برای جریان های سیاسی کشور باشیم.

ذکی زاده افزود: خبرنگاران دانا همواره سعی کردند در جبهه جنگ نرم به عنوان یک سرباز ایفای نقش کنند بر همین اساس تمام دست اندرکاران در این مجموعه همواره سعی کردند حرکتشان پشت سر رهبر انقلاب باشد و جلوتر و یا عقب تر از ایشان حرکت نکنند.

وی نقش آفرینی در جبهه جنگ نرم را یکی از افتخارات دانا بر شمرد و ادامه داد: البته در این مسیر ناهمواری های زیادی وجود دارد و گاهی حتی شاهدیم که برخی مسئولین هم به جای کمک برای حل مشکلات به این مسائل دامن می‌زنند.

ذکی زاده با بیان اینکه امیدواریم مسئولین تحمل خود را در برابر انتقاد رسانه ها بالا ببرند، گفت: امروز رسانه های انقلاب اسلامی کار سختی را پیش روو دارند و باید در جبهه جنگ نرم با جریان‌ سازی و خبر رسانی دقیق و به موقع مانع از بروز انحراف و حرکت اشتباه در کشور شوند و البته این یکی از کارکردهای رسانه در سراسر جهان است.

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی راه دانا با بیان اینکه دانا رسانه‌ای فراجناحی است، گفت:سعی تیم خبری دانا این است که گفتمان انقلاب اسلامی و امام (ره) را در مسیر خبری خود دنبال کرده ولی به طور کلی نگرش ما به همه جریان‌ها بوده است و از همه جریان ها اعم از اصول‌گرا و اصلاح طلب خبرهایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا شائبه‌ برای کسی به وجود نیاید.

ذکی زاده تصریح کرد: بعد از حدود سه سال، اعتقاد بسیاری بر این بود که به دلیل افزایش مخاطبان دانا، کار کردن با قالب قبلی سختی هایی را به دنبال دارد که در همین راستا، حدود 3 ماه بر روی قالب جدید کار شد و در این قالب آخرین استانداردهای جهانی و فنی رعایت شده است.

وی در پایان خاطر نشان شد: امید است با راه اندازی نسخه جدید سایت مشکلات قبلی از جمله سرعت بالا آمدن سایت و ... حل شود؛ در حال حاضر سامانه پیامکی دانا پوشش خوبی دارد، اما امروز برای پوشش پیامکی اخبار دانا برای تمام استان های کشور سامانه گسترده پیامکی دانا نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

نظر شما