شناسهٔ خبر: 92788 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصلاح طلبان در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت می کنند

نشست احزاب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تصمیم جمع بر این شد که در جلسه مجمع عمومی مورخ ۳۱ اردیبشهت امسال٬ اعضا به اتفاق شرکت کنند.

به گزارش نماینده فرج کمیجانی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و رابطان استان‌ها در مورد نحوه و میزان فعالیت شعبه‌های استانی شورای هماهنگی گزارش‌های مفصلی ارائه کردند که رضایتمندی اعضای جلسه و رابطان در این گزارش مشهود بود.

وی افزود: در بخش دیگر تعدادی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که عضو شورای مرکزی دوره پنجم خانه احزاب بودند، گزارشی از روند کارهای انجام گرفته برای برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب به جلسه ارائه کردند و اعضای جلسه پس از بحث و تبادل نظر ضمن تاکید بر حق برگزاری مجمع عمومی توسط شورای مرکزی دوره پنجم خانه احزاب، با در نظر گرفتن هدفی عالی‌تر٬ نفس تشکیل خانه احزاب را مهم‌تر از این دانستند که چه کسانی می‌‌خواهند مجمع عمومی را برگزار کنند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: لذا تصمیم جمع بر این شد که در جلسه مجمع عمومی مورخ ۳۱ اردیبشهت امسال اعضا به اتفاق شرکت کنند.

وی گفت: در همین راستا از مسئولان همه احزاب فعال در عرصه سیاسی کشور با هر گرایش سیاسی که برای مجمع عمومی دعوت شدند٬ می‌خواهیم برای تشکیل با اقتدار خانه احزاب در این مجمع عمومی با نظر مثبت شرکت کنند.

نظر شما