شناسهٔ خبر: 92581 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

خودروسازان، مشتریان قطعی سرخابی‌ها؟

استقلال، پرسپولیس 43 برنامه خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا، تقریبا قطعی شده است.

به گزارش نماینده به نقل از عصرایران، فقط چند روز دیگر تا واگذاری چهارم سرخابی‌ها باقی مانده و به نظر می‌رسد که فروش و واگذاری این دو تیم به دو خودروساز بزرگ کشور در مراحل نهایی باشد.

 

در حالی که سایپا و ایران‌خودرو هر کدام به اشکالی مختلف خرید سهام سرخابی‌ها را تکذیب کرده‌اند اما به نظر می‌رسد هر دو خودروساز مکلف شده‌اند که در مزایده چهارم شرکت کنند.

 

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پیش از این در مورد اجاره برند این دو تیم توسط خودروسازان شایعاتی منتشر شده بود که ایران خودرو در این مورد بیانیه داد و سایپا هم تلویحاً تکذیب کرد اما اخبار منتشرشده نشان می‌دهد که هر دو شرکت مکلف به خرید سرخابی و واگذاری سهمیه خود در لیگ برتر هستند؛ همان‌طور که پیشنهاد انتقال امتیاز سایپا به آمل منتشر شده است.

 

البته پیش از این هم سایپا و ایران خودرو جزو گزینه‌های خرید سرخابی بودند اما از آن جایی که برخی پیشکسوتان تیم‌ها، شرکت‌ها را تهدید کرده بودند، مزایده سوم برگزار شد تا مدیران غیرقابل اعتماد از خرید منصرف شوند. حالا فقط چند روز دیگر تا فروش سرخابی‌ها به سایپا و ایران خودرو باقی مانده است.

نظر شما