شناسهٔ خبر: 92568 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سخنگوی فراکسیون رهروان: بین جریان اعتدالی دولت و برخی اصولگرایان معتدل مجلس قرابتهایی وجود دارد

صفر نعیمی/2 صفرنعیمی‌ رز سخنگوی فراکسیون رهروان با اشاره به اینکه وحدت بین جریان اصولگرا و اصلاح طل قابل جمع نیست گفت: این دو جریان در دو فاز مخالف هم قرار دارند.

 به گزارش نماینده صفرنعیمی‌ رز با اشاره به اینکه بین جریان اعتدالی دولت و برخی از اصولگرایان معتدل مجلس قرابت هایی وجود دارد گفت: اما بین اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان تشابهی وجود ندارد و این دو جناح همواره در رقابت با یکدیگر بوده اند.

سخنگوی فراکسیون رهروان گفت: البته هم در بین اصولگرایان و هم در بین اصلاح طلبان افرادی وجود دارند که معتقد به اصول گرایی اصلاحطلبانه واصلاح طلبی اصولگرایانه که مد نظر رهبری است هستند.

نعیمی در خصوص مساله وحدت بین جریان اصولگرایی نیز خاطر نشان کرد: اگر جریانات و احزاب منافع گروهی را کنار بگذارند و منافع حداکثری را مد نظر قرار دهند حتما می توان به وحدت دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف نظر بین اصولگرایان اختلافات سلیقه ای است و نه مکتبی ادامه داد: مطمئنا با حضور بزرگان می توان این اختلافات را به حداقل ممکن رساند ضمن آنکه اختلاف بین جریان اصولگرایی موجب قدرتگیری اصلاح طلبان می شود.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۱:۳۴بی حوصله 0 0

    رهروان دیگر چه صیغه ای است بابا ول کنید این کلمات قلمبه و ثلمبه را برو ببین یک معلم در طی 30 سال خدمت 300/000 تومان وام مسکن دریافت کرد تو اگر ره می روی همینش را برو ما خدا را شکر می کنیم دیگه خودت را خسته نکن رهروان نشو 
                                

نظر شما