شناسهٔ خبر: 92553 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

کوچکی‌نژاد در صحن علنی مجلس مطرح کرد

تشکیل کمیته ویژه برای بررسی ابهامات طرح رتبه‌بندی معلمین

کوچکی نژاد43 نماینده مردم رشت در مجلس از درخواست نمایندگان برای تشکیل کمیته‌ ویژه‌ای به منظور بررسی اقدامات دولت در زمینه رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

به گزارش نماینده جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحب امروز پارلمان و در جلسه رسیدگی طرح نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس طی سخنانی با اشاره به مشکلات فرهنگیان اظهار داشت: نمایندگان در هفته معلم در حوزه انتخابیه بودند و درد دل فرهنگیان را از نزدیک شنیدند.

وی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شما نامه‌ای نوشته و گفته که دولت چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؛ اینکه در اول مهر می‌خواهند 1350 میلیارد تومان به حقوق فرهنگیان تحت عنوان رتبه‌بندی اضافه کنند، ابهامات اساسی دارد. همچنین فرهنگیان درخواست افزایش پایه حقوق خود را دارند.

این نماینده مجلس بر همین اساس تاکید کرد: ما می‌خواهیم کمیته ویژه‌ای تشکیل دهیم تا بررسی کنیم که دولت چه اقداماتی انجام داده چرا که ما به عنوان یک فرهنگی نمی‌دانیم که نظر دولت چیست و متاسفانه چیزی هم به کمیسیون آموزش ارائه نمی‌دهند بنابراین دولت ابهامات فرهنگیان را افزایش داده است.

کوچکی‌نژاد افزود: در مجلس برای مسائل مهم کشور کمیته یا کمیسیون ویژه‌ای تشکیل می‌شود و اکنون نیز مشکل فرهنگیان یک موضوع مهم است که باید برای حل آن فکری کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما